החברה להגנת הטבע הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של סופוס

היקף הפרויקט, שבוצע על ידי Expert2IT, מוערך ב-130 אלף שקלים ● במוצרים שהוטמעו ישתמשו כ-300 עובדים בארגון

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communication ומנהל פעילות סופוס בישראל. צילום: פלי הנמר

החברה להגנת הטבע סיימה באחרונה פרויקט בן מספר שבועות להטמעת פתרונות אבטחת מידע של סופוס (Sophos), שהיקפו עומד על 130 אלף שקלים. במוצרים שהוטמעו ישתמשו כ-300 מעובדי הארגון.

סופוס מיוצגת בישראל על ידי Power Communications והפרויקט בוצע על ידי Expert2IT. במסגרת הפרויקט הוטמעו פתרונות שלה להגנת ארגונים הניחנים בריבוי סניפים ועובדים ניידים. מהחברה נמסר שהפרויקט מאפשר לארגון ולמערך הטלפונים הניידים שלו הגנה מקיפה, חיבור מאובטח לסניפים מרוחקים והגנה מנוהלת בענן לכל מחשבי ושרתי החברה.

בין היתר, הוטמעו בחברה להגנת הטבע פתרון ניהול האיומים המאוחד Sophos UTM ומוצר ההגנה למובייל Mobile Control. כמו כן, הפרויקט כלל החלפת חיבור סניפי החברה המרוחקים ל-Sophos RED והטמעת התקן את'רנט מרוחק (Remote Ethernet Device), שלדברי החברה מאפשר להרחיב את יכולות ההגנה הארגוניות לכל סניף ומיקום. האנטי וירוס הארגוני הוחלף אף הוא במסגרת הפרויקט לאנטי וירוס לענן של סופוס.

יריב פרז, מנמ"ר החברה להגנת הטבע, אמר כי "חיפשנו פתרונות אבטחת מידע מקיפים שמתאימים לארגון דינמי, שכולל עמדות וסניפים מרוחקים ועובדים הפועלים בשטח. לאחר בחינה של מספר ספקים בתחום מצאנו שהפתרונות של סופוס עונים על הדרישות שלנו".

לדברי אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications ומנהל פעילות סופוס בישראל, "הפתרונות של סופוס מאפשרים לארגונים מבוזרים להשיג רמה גבוהה של הגנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים