ארה"ב: הטיסות הפנימיות של יונייטד איירליינס הושבתו – עקב תקלת מחשב

הלילה, במשך שעתיים תמימות, קורקעו טיסות החברה בטענה לתקלה במחשבים בארה"ב. הנוסעים הממורמרים שפכו את זעמם ותסכולם ברשתות החברתיות

יונייטד איירליינס. צילום: BigStock

כל טיסות הפנים של חברת התעופה יונייטד איירליינס (United Airlines) בארצות הברית קורקעו במשך יותר משעתיים בלילה שבין יום א' ל-ב', בשל הפסקה בפעולת המחשבים, מסר מינהל התעופה הפדרלי, ה-FAA (ר"ת Federal Aviation Administration). הידיעה הותירה נוסעים רבים כועסים, כשחלק גדול מהם כבר נמצאו בשדות התעופה במועד התקלה.

הטיסות הבינלאומיות של החברה לא הושפעו מהתקלה, כך אישר ה-FAA. מספר הטיסות שכן נפגעו לא ידוע.

מקלחת ציוצים ממש לא נעימים

כמנהג האנושות בעתות משבר מצאו עצמם רבבות נוסעים ולקוחות של החברה שופכים את מררתם ברשתות החברתיות הרבות, בעיקר בטוויטר (Twitter), שבאמצעותה בין השאר גם בישרה חברת התעופה על קרקוע הטיסות.

"אנחנו עובדים כדי להוציא את הטיסות לדרכן", כתבה חברת יונייטד בהצהרה זמן קצר לאחר השעה 9 בערב (שעון ארצות הברית) והוסיפה, "אנו מתנצלים על אי הנוחות ללקוחותינו". החברה בישרה כי בכוונתה לוותר על דמי שינוי לנוסעים שיחליטו לוותר על טיסתם במועד זה, אבל ההבטחה לא מנעה מיונייטד איירליינס לחטוף מקלחת ציוצים ממש לא נעימים.

"בדיוק המזל שלי. טס היום ויש הפסקה במערכת של united@", כתב נוסע שתייג את החברה, והוסיף לציוץ שני סמיילים, האחד צוחק והשני בוכה.

"אלו היו חוויות שירות הלקוח ושירות הטיסה הגרועות ביותר שידעתי אי פעם ב-30 ומשהו שנים", כתב נוסע אחד בטוויטר.

"בני הקטין – זה שתקוע בטמפה (Tampa) עם גידול בגולגולת שלו – פשוט אמרתם לו שהוא לא יכול להישאר בבית מלון. מה התוכנית שלכם?", צייצה נוסעת נוספת ומיואשת, וזכתה בתגובת החברה שהשיבה לה ובקשה את פרטי הנסיעה של בנה לצורך טיפול במקרה הקשה.

תקלות נוספות גם ביונייטד ולחברות קנדיות

זוהי אינה תקלה נדירה בעבור יונייטד איירליינס. בחודש אוקטובר האחרון עוכבו אלף נוסעים אמריקנים ברחבי העולם, לאחר תקלת מחשב שמנעה המראת מטוסים באופן זמני. עוד לפני כן, בחודש יוני, תוכנה שנדרשת לשם שיגור תוכנית הטיסה של יונייטד הפסיקה את פעולתה לזמן קצר, וביולי שובשו טיסות החברה לאחר בעיה במחשב שחסמה גישה לאינפורמציית ההרשמה.

נחמה קטנה ליונייטד, אבל ממש לא לנוסעים, זו העובדה שהיא אינה החברה היחידה שחווה בעיות. בשבוע שעבר גם חברת אייר קנדה (Air Canada) וגם חברת פורטר איירליינס (Porter Airlines ) מטורונטו נתקלו בתקלות קצרות מועד שהביאו למספר ביטולי טיסות מטעמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים