הנשיא הבא של ארצות הברית מבטיח להמשיך לצייץ לאומה ולעולם בעצמו

הסיבה להבטחה של דונלד טראמפ - העיתונות אינה ישרה ● עוד חשף טראמפ בראיון איתו: "לא הקלדתי את כל הציוצים שלי לבד"

קיבל רוח גבית מפוטין בבחירות 2016? דולנד טראמפ. צילום: BigStock

הנשיא הנבחר של ארצות הברית, דונלד טראמפ, חשף פרטים מרובים על האופן שבו הוא משתמש בטוויטר (Twitter) בראיון שערך עם מייקל אנדרו גוב, חבר המפלגה השמרנית הבריטית ומי שכיהן כשר המשפטים של בריטניה בשנים 2015–2016.

השיחה בין השניים התפרסמה בטיימס (Times) במלואה, ועסקה במגוון נושאים. בנוגע למעורבותו הרבה במיוחד בטוויטר – שלאחר הבחירות היו גם מי שטענו, בכללם טראמפ, שהביאה לניצחונו, יחד עם פעילות מרובה כללית במדיה החברתית – גילה הנשיא הנבחר כי לא הוא היה מי שהקליד את כל הציוצים שפרסם חשבונו.

בראיון הבהיר מי שיהפוך לנשיא ארצות הברית בעוד ארבעה ימים כי הוא כן מנסח את התוכן, אלא ש"יש לי אדם אחד או שניים שעושים זאת במשך היום. אני פשוט אכתיב משהו והם יקלידו אותו".

"כן אני יודע, זה מצחיק"

כשייכנס רשמית לתפקיד הנשיא, הבטיח טראמפ כשהוא משועשע ועוקצני כאחד, כי ימשיך בציוציו מפני ש"העיתונות לא ישרה".

"חשבתי לעשות פחות מזה, אבל אני מכוסה באופן כל כך לא ישר על ידי העיתונות… אני פשוט ממשיך לפרסם ציוצים והם מפרסמים את זה ברגע שצייצתי. אני מוצא את זה מאוד מדויק. הם לא יכולים לעשות הרבה כשאתה שולח ציוץ ואני נזהר, זה יותר מדויק, למעשה זה מאוד, מאוד מדויק – וזה משתחרר כחדשות חמות. יש לנו חדשות חמות – כן אני יודע, זה מצחיק".

טראמפ גם אמר כי הוא ימשיך בציוץ מחשבונו הקיים – realDonaldTrump@ – ש-20 מיליון אנשים עוקבים אחריו כיום. "אני אשמור עליו. אז יש לי 46 מיליון אנשים עכשיו – זה הרבה, זה באמת הרבה – אבל 46 מיליון זה כולל פייסבוק (Facebook), טוויטר ואתה יודע, אינסטגרם (Instagram). אז כשאתה חושב על ה-46 מיליון שלך שם, אני מעדיף פשוט לתת לזה להצטבר ופשוט לשמור את זה realDonaldTrump@. זה עובד".

למרות העובדה שטראמפ אמר בריאיון שהוא מצייץ ממכשירי טלפון רבים, הוא טוען כי לאף אחד אחר אין גישה לחשבון הטוויטר שלו, כולל לאסטרטג הראשי שלו (והמנכ"ל לשעבר של הקמפיין של טראמפ), סטיב באנון, ואיש לא מצייץ בשמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים