IT Navigator שדרגה את מערך הטלקום בדרך ארץ – מפעילת כביש 6; ההיקף: כ-1.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, הוחלפה מערכת הטלפוניה הישנה, שפותחה על ידי תדיראן, במערכת חדשה של אווייה ● היא הותקנה ביותר מ-500 עמדות משתמשים, לרבות במוקד שירות הלקוחות - המעסיק מעל 100 נציגי שירות וכ-20 עמדות בק-אופיס ● בנוסף, יושמה פלטפורמת ה-NAV360 של IT Navigator ומערכת IVR של אווייה

IT Navigator סיימה בימים אלה פרויקט לשדרוג מערכת הטלפוניה בחברת דרך ארץ – מפעילת כביש 6. המערכת החדשה, המבוססת על פתרון של אווייה (Avaya), תחליף את המערכת הקודמת – מתוצרת תדיראן. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-1.5 מיליון שקלים.

המערכת החדשה שהוטמעה בדרך ארץ, תוטמע בקרוב גם בחברת נתיבי הכרמל (כרמלטון) – מפעילת פרויקט מנהרות הכרמל בחיפה, ותשרת אלפי לקוחות ביום. המערכת בדרך בארץ הותקנה ביותר מ-500 עמדות משתמשים, לרבות במוקד שירות הלקוחות – המעסיק מעל 100 נציגי שירות וכ-20 עמדות בק-אופיס, לטיפול בשיחות הנכנסות.

במסגרת הפרויקט הוטמעה גם פלטפורמת ה-NAV360 של IT Navigator, המאפשרת למנהלי דרך ארץ ולמנהלי המוקד לקבל נתונים ולבצע ניטור בזמן אמת של כל הפעילות במוקד, במבט כולל המשלב מידע עסקי ותפעולי. הממשק הגראפי של המערכת מבוסס Web, ומאפשר לגלוש אליה מכל מקום – כולל מהטלפון הנייד. מ-IT Navigator נמסר, כי יכולת הניהול המרכזי מאפשרת למקבלי ההחלטות בדרך ארץ לשנות תהליכים ולהקצות משאבים תוך כדי תנועה, ובכך להעלות את רף השרות ללקוחות מצד אחד, ולחסוך כסך לארגון מאידך.

כמו כן, יישמה IT Navigator בדרך ארץ את AVAYA Voice Portal – מערכת IVR מבוססת IP, המאפשרת ללקוחות החברה להמשיך ולבצע תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי, לקבל מידע ותעריפי נסיעה וליהנות מערוץ נוסף לשרות עצמאי 24 שעות ביממה.

יהודה וילק, מנכ"ל דרך ארץ: "שדרוג מערכת הטלפוניה נועד לשפר את השירות עבור מאות אלפי לקוחותינו, העושים שימוש מדי יום בכביש. באמצעות הפלטפורמה החדשה נעניק שירות מהיר ואפקטיבי יותר".

אבישי זעירי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-IT Navigator, מסר, כי "הפרויקט הביא לידי ביטוי את היכולות המגוונות של IT Navigator, ומצטרף לפרויקטים הרבים שביצענו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים