גוגל: עמוד הבית יציג רק את אופציית החיפוש; השירותים האחרים יוצגו רק עם הזזת העכבר

כשהגולש ייכנס לאתר הבית של גוגל - הוא ייתקל רק באופציית החיפוש, וגולשים שירצו לעבור מעמוד הבית לשירותים אחרים של גוגל יוכלו לעשות זאת לאחר שיזיזו את העכבר ● גוגל: "רוב הגולשים לעמוד הבית של גוגל מעוניינים לבצע חיפוש, והגישה הנקייה והמינימליסטית הזו מעניקה להם בדיוק את מה שהם הגיעו עבורו"

גוגל (Google) הופכת את עמוד הבית שלה לעוד יותר מינימליסטי. בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של החברה נכתב, כי היא השיקה גרסה חדשה לעמוד הבית שלה, שהמאפיין העיקרי שלה הוא "התגלות הדרגתית" (Fade In). בטעינה הראשונית של העמוד, כל מה שתראו הוא את הלוגו של גוגל, שורת החיפוש ושני הכפתורים מתחתיה. את שאר הקישורים שמופיעים בגרסה הקודמת של העמוד, למשל אלה שמפנים לתוכניות העסקיות של החברה, לשירות הדואר שלה או לחיפושים בתחומים מוגדרים כמו תמונות, סרטוני וידאו או מפות, תוכלו לראות רק לאחר שתזיזו את העכבר.

"רוב האנשים שגולשים לעמוד הבית של גוגל מגיעים בכדי לבצע חיפוש, והגישה הנקייה והמינימליסטית הזו מעניקה להם בדיוק את מה שהם הגיעו עבורו", נכתב בפוסט. כן נטען בו ששיטת ההתגלות ההדרגתית היא פתרון אלגנטי שמספק את האפשרויות הנוספות עבור מי שרוצה בהן מבלי לגרום להסחות דעת למשתמשים שמעוניינים בחיפוש בלבד.

במהלך תקופת הבדיקות של עמוד הבית החדש, השתמשה גוגל בעשר וריאציות שונות של מנגנון ההתגלות ההדרגתית, עד שנקבעה הווריאציה הנוכחית. "המטרה שלנו הייתה לבדוק במשך הזמן האם הגולשים משתמשים בעמוד הבית החדש ביעילות רבה יותר מאשר קבוצת הבקרה שלנו. אין ספק שזו המגמה שבה הבחנו", נמסר מגוגל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים