קונצרן דיימלר יקים מרכז מו"פ ראשון בישראל

המרכז, שימוקם בתל אביב וינוהל על ידי עדי אופק, יתמקד בפיתוח והטמעה של ממשקים ושירותים דיגיטליים בתקשורת ובניידות, ובפיתוח של דגמי העתיד של החברה

עדי וולף, מנהלת מרכז המו"פ החדש של דיימלר בתל אביב. צילום: יח"צ

קונצרן דיימלר הודיע כי הוא עומד להקים מרכז מו"פ בתל אביב, שיצטרף לרשת הגלובלית של המרכזים שמתפעלת החברה. את המרכז בישראל תנהל עדי אופק, בעלת ניסיון ניהול בינלאומי שכולל מספר תפקידי ניהול בדיימלר, מאז שנת 2000.

מהחברה נמסר שהמרכז "יתמקד בפיתוח והטמעה של ממשקים ושירותים דיגיטליים בתקשורת ובניידות, כמו גם בפיתוח של דגמי העתיד". הכוונה היא לתקשורת בין הנהג לרכב שבו הוא נוהג ובין הרכב לרכבים אחרים.

פרופ' תומס וובר, חבר מועצת המנהלים של דיימלר AG והאחראי על תחום מחקר ופיתוח מכוניות בקונצרן, ציין כי "מרכז הטכנולוגיה החדש בתל אביב נועד לחזק את מערך המו"פ הגלובלי של החברה, בעזרתה של ישראל, מדינת ההיי-טק. המרכז מצטרף למרכזי המו"פ של דיימלר שפועלים, בין השאר, בארצות הברית, גרמניה, הודו וסין. הוא יסייע בכל מה שקשור למכוניות יעילות, טכנולוגיות ובטוחות".

סאג'ד קאן, סגן נשיא כלי רכב וניידות דיגיטליים בקונצרן, ציין כי המרכז בתל אביב "יתמוך ויתרום לפעילותנו בכל הקשור לשירותי ניידות ודיגיטליזציה. בנוסף לפיתוח ובדיקות של פרויקטים שונים בממשקי משתמש חדשים, שואף הקונצרן לקיים שיתופי פעולה עם שותפים, אוניברסיטאות וחברות טכנולוגיה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים