מטריקס הטמיעה מערכת ניהול מרכזים רפואיים בבית החולים הלל יפה; ההיקף: 350 אלף שקלים

בין מרכיבי המערכת שהטמיעה מטריקס נכללים ניהול מלאי ומחסנים, ציוד רפואי וניהול בתי המרקחת ● בעתיד ייושמו מרכיבי מערכת נוספים של ניהול מחסנים מחלקתיים, ניהול מערך המזון, ניהול מערך הטקסטיל, ניהול מערך הסטריליזציה ועוד

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס הטמיעה במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה את הפתרון שלה לניהול מרכזיים רפואיים, המבוסס על מערכת תפנית לניהול מרכזים רפואיים. בין מרכיבי המערכת שהטמיעה מטריקס נכללים ניהול מלאי ומחסנים, ציוד רפואי וניהול בתי המרקחת. בעתיד ייושמו מרכיבי מערכת נוספים של ניהול מחסנים מחלקתיים, ניהול מערך המזון, ניהול מערך הטקסטיל, ניהול מערך הסטריליזציה ועוד. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-350 אלף שקלים.

לדברי יהודית אלי, סגנית המנהל האדמינסטרטיבי והאחראית על התחום הלוגיסטי במרכז הרפואי הלל יפה, "ביה"ח הטמיע את התוכנה באפסנאות הרפואית ובבית המרקחת. העלייה לאויר הייתה יעילה ועברה ללא תקלות מיוחדות. אנו נמצאים בשלב של הטמעה באפסנאות משקית. בכוונת ביה"ח ליישם מערכת לחתימות דיגיטליות על מנת שנוכל לעבוד ללא נייר".

ישראל גרינפלד, מנהל אגף פרויקטים בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס, אמר, כי "תפנית פועלת בלמעלה מ-10 מרכזים רפואיים בישראל עם ניסיון נצבר של 11 שנה בתחום זה. מדובר במערכת המקיפה ביותר בישראל לניהול מרכזים רפואיים, אשר מותקנת בהצלחה בגופים כגון שיבא, לניאדו, אסף הרופא, איכילוב, ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים