עכשיו זה רשמי: יבמ הודיעה על רכישת גארדיום

יבמ הודיעה על הרכישה, אולם לא מסרה את ההיקף הכספי שלה ● ההערכות הן, כי מדובר על סכום של יותר מ-200 מיליון דולרים ● הענק הכחול רכשה בשנים האחרונות כמה חברות סטארט-אפ ישראליות, בסכומים של עד 300 מיליון דולרים

מספר ימים לאחר שפורסם שיבמ (IBM) מתכוונת לרכוש את חברת הסטארט-אפ הישראלית גארדיום (Guardium), הענק הכחול הודיעה אמש (ב') על ביצוע עסקת הרכישה באופן רשמי. יבמ לא מסרה את ההיקף הכספי של העסקה, אולם ההערכות הן, כי מדובר בסכום של יותר מ-200 מיליון דולרים.

גארדיום הוקמה ב-2002 על ידי אמנון קינן, לשעבר סמנכ"ל באמדוקס (Amdocs), וליאור טל, לאחר שהתפצלה מחברת התוכנה לוג און (Log-On). ב-2003 היא הפסיקה את פעילותה בישראל, ומאז היא פועלת בבוסטון, מסצ'וסטס. החברה מפתחת פתרונות המספקים גישה מאובטחת לבסיסי נתונים ארגוניים, לרבות אלה של מיקרוסופט (Microsoft), אורקל (Oracle), וסיבייס (Sybase). מוצר הדגל של החברה הוא Guard SQL, המספק אבטחה של בסיסי נתונים וניהולם, יחד עם מענה לדרישות רגולטוריות שונות.

יבמ רכשה בשנים האחרונות מספר חברות סטארט-אפ ישראליות, בסכומים של עשרות מיליוני דולרים. הרכישה הגדולה מכולן בוצעה ב-2007, ובמסגרתה רכשה יבמ את חברת XIV, המפתחת מערכת איחסון מבוססת מיחשוב גריד, בסכום של כ-300 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים