פוינטס מיפוי עסקי תיישם, תנהל ותפעיל מערכת LI בריבוע הכחול; ההיקף: כ-500 אלף שקלים בשנה

מערכת ה-LI תשמש את רשת הריבוע הכחול למגוון יישומים תומכי פעילות עסקית ובהם אופטימיזציה של פריסת רשת הסניפים, גיוס, שימור והעמקה של חברי מועדון הלקוחות YOU, מיקוד הפעילות השיווקית של הרשת באזורים נבחרים ואף ניהול נכסים ופיתוח נדל"ן ● איתי חזן, ראש מטה, מנכ"ל ומנהל התכנון והאסטרטגיה בריבוע הכחול: "השימוש במערכת ה-LI הינו מהותי לתהליך קבלת ההחלטות ברשת"

פוינטס מיפוי עסקי תטמיע, תנהל ותפעיל מערכת LI (ר"ת Location Intelligence) בריבוע הכחול ישראל. היישום מבוצע כחלק מפרויקט להטמעת מערכת מידע למנהלים המבוצע על ידי חברת אופיסופט. היקפו הכספי של פרויקט יישום מערכת ה-LI, ניהולה ותיפעולה מוערך בכחצי מיליון שקלים בשנה.

מערכת ה-LI תשמש את רשת הריבוע הכחול למגוון יישומים תומכי פעילות עסקית ובהם אופטימיזציה של פריסת רשת הסניפים, גיוס, שימור והעמקה של חברי מועדון הלקוחות YOU, מיקוד הפעילות השיווקית של הרשת באזורים נבחרים ואף ניהול נכסים ופיתוח נדל"ן.

המערכת מבוססת על אינטגרציה של כלי GIS משני סוגים – MapInfo ו-MapGuide – עם ארבעה מקורות מידע – נתונים אודות הביצועים העסקיים של הריבוע הכחול, נתחי שוק של הריבוע הכחול בהשוואה לנתחי השוק של המתחרים בזירות התחרות, נתונים דמוגרפיים סוציו-אקונומיים של הלמ"ס ונתונים שנאגרים במועדון הלקוחות YOU. פוינטס העמידה את כל מקורות המידע על גבי מפה אחת רב-שכבתית תוך כדי שימוש במפות רקע של חברת מפה ובתצלומי אוויר של חברת אופק.

המערכת החדשה מתממשקת למאגר הנתונים של הריבוע הכחול ומשתלבת עם הפורטל הארגוני, מבוסס SharePoint של מיקרוסופט ועם פורטל המפות הארגוני. על גבי כל אלו מתווספות מתודולוגיות ניתוח אנליטיות.

זמיר שמר, מנכ"ל פוינטס, אמר, כי הוא מאמין שמדובר בהסכם התקשרות ארוך טווח בעל משמעות אסטרטגית לשתי החברות. "פוינטס תתפעל ותנהל את מערכת ה-LI  בריבוע כחול באופן מלא, באמצעות התקשרות של מיקור חוץ. במסגרת זו נעניק לריבוע הכחול יעוץ אסטרטגי מרחבי, ביצוע אנליזות מרחביות תומכות תהליכים עסקיים, פיתוח יישומים והטמעת כלי GIS, תחזוקה ועדכון שוטפים של שכבות המידע הרלוונטיות", אמר שמר.

לדברי איתי חזן, ראש מטה, מנכ"ל ומנהל התכנון והאסטרטגיה בריבוע כחול ישראל, "השימוש במערכת ה-LI הינו מהותי לתהליך קבלת ההחלטות ברשת, החל מרמת ההנהלה הבכירה ועד רמת מנהלי הסניפים. מערכת ה-LI מאפשרת לנו לזהות מגמות בצריכה ברזולוציה של שכונות ולשמש בסיס להחלטה בהקצאת המשאבים התפעוליים של החברה כדוגמת פרסום מקומי".

חזן הוסיף, כי "המערכת מספקת מידע לגבי סוג האוכלוסייה בשכונה הספציפית ומסייעת בתכנון הפעילויות השיווקיות אל מול אוכלוסיית היעד. עוד מציגה המערכת ניתוחים בדבר הפיזור הגיאוגרפי של חברי מועדון הלקוחות YOU, ניתוחים בקשר לפיזור סניפי המתחרים ומידע בדבר נתחי השוק של סניפים באזורי תחרות. בנוסף, המערכת מציגה מידע גיאוגרפי בעל משקל משמעותי בקבלת החלטות שיווקיות ועסקיות ברמת החברה עד רמת הסניף הבודד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים