מני צרפתי, רד-האט: "האתגר המרכזי של המנמ"רים – דואליות המערכות"

לדברי צרפתי, מנהל פתרונות וארכיטקטורה בחברה, "על המנמ''ר להיות נגיש לרשת, חשוף לשותפים וללקוחות, עם נגישות למידע לצד מענה אבטחתי - וזאת במקביל לצמצום העלויות"

מני צרפתי, מנהל צוות ארכיטקטי פתרונות IGC ברד-האט ישראל. צילום: יח"צ

"הבעיה המרכזית של המנמ"רים היא בדואליות של המערכות המשרתות את המודל העסקי: מחד, מערכות ותיקות המהוות את החלק הארי בהכנסות, שעל המנמ"ר לתחזק אותן עם שרידות וזמינות. מנגד, מצפים ממנו לייצר כסף חדש מתוך הטכנולוגיות החדשות. דואליות זאת יוצרת קונפליקטים רבים", כך אמר מני צרפתי, מנהל פתרונות וארכיטקטורה, רד-האט (Red Hat) ישראל, יוון וקפריסין.

לדברי צרפתי, "אתגרי המנמ"ר כיום הם להיות נגיש לרשת, חשוף לשותפים וללקוחות, עם נגישות למידע, לצד מענה אבטחתי. זאת במקביל לצמצום העלויות".

אתגרים אלה, ציין, "מחייבים תפיסת IT שונה. השינויים אינם רק טכנולוגיים, גם נדרש לשנות תהליכי עבודה ותחזוקה ולטפל בהיבטי תרבות ומבנה הארגון, בבניית תהליכים גנריים, מותאמי לקוח, עם מודלים כלכליים המייצרים שירותים".

לדברי צרפתי, "הטכנולוגיות החדשות יוצרות ציפיה להיצע עסקי חדש, עם המובייל, האינטרנט של הדברים וה-Big Data. יש לטפל בזמן ההגעה לשוק, ולהשיג ערכים עסקיים בקיצור דרמטי. אבטחת מידע והגנת הסייבר זה לא רק עניין של מנהל האבטחה, כי אם מלחמה רב-שלבית. לכל היבטים אלה יש להזריק חדשנות, ערך מוסף בכל עשייה".

אתגרי העולם החדש

"כדי להתמודד בעולם החדש, נדרש לשנות את הארכיטקטורות – ארגונית וטכנולוגית", אמר צרפתי. "אלה הישנות לא יענו לאתגרים החדשים. אין 'לאנוס' את הטכנולוגיות הקיימות לטובת אתגרי העולם החדש".

המענה יבוא לידי ביטוי בכמה דברים, פירט צרפתי: "תפיסת מחשוב חדשה הכוללת שינוי ארכיטקטוני, יעדים, תרבות, מיקרו-שירותים, DevOops, תפעול לפי עיצוב; השני, Mobile First, שירותים מכל מקום בכל זמן; אבטחה לפי עיצוב – הסכנות הן בקוד, ולא בתשתיות".

לצד אלה, "נדרשת עבודה בקוד פתוח. רד-האט דורגה באחרונה במקום ה-25 בין 50 החברות החדשניות בעולם. קוד פתוח מאפשר מהירות פיתוח ואספקת שירותים, עם אינסוף שירותים ומפתחים. 90% מחברות הסטארט-אפ מפתחות בקוד פתוח".

המענה של רד-האט, הסביר צרפתי, "הוא ב-TTM, זמן הגעה לשוק, עם ניצול מחודש של פיתוחים, יישומים זמינים, סטנדרטים פתוחים המאפשרים אינטגרציה מהירה. מענה נוסף הוא בשרידות וזמינות מערכות. רד-האט מספקת מערכות קריטיות ביותר ל-500 הארגונים הגדולים בעולם".

לגדול בצורה סדורה

בהיבט האבטחה, אמר, "הקוד של מוצרי רד-האט חשוף לכל מפתח בשוק, מיליונים בוחנים את הקוד ומוודאים שאין בו דלתות אחוריות. יש שקיפות שהיא המפתח לאמון בחברה".

"לחברה יש מודל כלכלי מודרני, המבוסס על רכישת מנוי ולא רישוי", ציין. "זה מאפשר עדכוני תוכנה, הגנה על קניין רוחני ותמיכה. כך ארגונים יכולים לגדול בצורה סדורה".

בנוסף, "רד-האט מעודדת חדשנות IT בארגונים. פורבס (Forbes) הכיר בה כחברה חדשנית – בטכנולוגיה, במודלים העסקיים ובתרומה לקהילה. 20% מהכנסות החברה מופנות לתמיכה בקהילת מפתחי קוד פתוח".

צרפתי סיכם באומרו כי "יש לנו מכלול פתרונות, עם אינטגרציה למימושן. לרד-האט פתרונות ממערכת הפעלה, דרך וירטואליזציה, תשתיות אפליקטיביות, תווכה, Open Shift, פיתוח למובייל, פתרונות ניהול לממשקי משתמש ואינטגרציה של בסיסי נתונים. אלה מבטיחים אינטגרציה פשוטה ויצירת ערך עסקי מהיר לארגונים".

להרשמה לכנס Red Hat Forum Israel 2016 לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים