מיקרוסופט סוגרת את משרדי סקייפ בלונדון ומפטרת את העובדים

האם ענקית הטכנולוגיה מצמצמת את פעילותה של אפליקציית הצ'ט שרכשה לפני חמש שנים, או שהיא פשוט נוהגת כפי שהיא טוענת ורק מאחדת משרות?

צנזורה סינית. סקייפ

מיקרוסופט (Microsoft) מתכננת לסגור את המשרדים של סקייפ (Skype) שלה בלונדון ולפטר קרוב ל-400 עובדים המועסקים בבירה האנגלית, כך על פי דיווח ב-Financial Times.

הענקית מרדמונד אישרה את הפיטורים באופן מידתי, ואמרה כי היא קיבלה את ההחלטה "לאחד כמה עמדות הנדסה, מה שבאופן פוטנציאלי מעמיד בסיכון מספר תפקידים גלובליים בסקייפ וב-Yammer".

סקייפ עדיין ישמרו על משרדיהם האחרים ברחבי העולם, כולל ברדמונד, בפאלו אלטו, ובוונקובר, כמו גם בכמה מקומות באירופה, אבל הפיטורים מצביעים בכל זאת על שינוי בסדרי העדיפויות. בנוסף, עובדים אנונימיים שהועסקו בעבר בחברה אמרו כי מיקרוסופט משתלטת יותר ויותר על סקייפ, ומחליפה את מועסקי החברה בעובדים משלה.

סקייפ הייתה מחלוצות אפליקציות הצ'ט הקולי הגדולות, אבל בשנים האחרונות תחרות גדלה והולכת איימה על הבכורה שלה. ווטסאפ (WhatsApp) וה-Messenger של פייסבוק (Facebook) בין יתר, הציעו את אותן תכונות לבסיסי משתמשים עצומים.

בינתיים, אפליקציות שמהוות כלים עסקיים, כמו Slack, החלו אף הן לבנות תכונות, כגון וידאו-צ'ט, שבגלל שכמותן אנשים פנו אל סקייפ בעבר. כעת לא ברור האם נשארה לסקייפ נישה משלה לפעול בה ולהפגין ייחודיות אטרקטיבית. המהלך הקרוב שמיקרוסופט, שרכשה את החברה במאי 2011, מתכננת בעבורה, כמו גם השמועות המשתלבות בו, אולי באמת מבשרים רעות. ימים יגידו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים