"המנכ"לים מצפים מהמנמ"רים לבצע שינוי משמעותי – מתפעולי למחדש"

"הם רוצים שהמנמ"רים יהיו ממוקדים יותר בתזרים ההכנסות של הארגון, ופעמים רבות יש בגלל זה הבדל גדול בציפיות", אמר פטריק פאנקוק, מנהל פיתוח עסקי עבור UCP Cloud ב-HDS באזור EMEA

פטריק פאנקוק, מנהל פיתוח עסקי עבור UCP Cloud בהיטאצ'י דאטה סיסטמס באזור EMEA. צילום: יח"צ

"קיימת ציפייה מצד המנכ"לים לשינוי משמעותי בתפקוד של המנמ"ר – מכזה שהוא תפעולי לכזה שהוא מחדש, שממוקד יותר בתזרים ההכנסות. פעמים רבות יש בגלל זה הבדל גדול בציפיות. המחשוב האחוד יכול לסייע בכך ולתרום לעסק, מאחר שהוא מאפשר ל-IT להתקרב קצת יותר לציפיות של הצד העסקי", אמר פטריק פאנקוק, מנהל פיתוח עסקי עבור UCP Cloud בהיטאצ'י דאטה סיסטמס (Hitachi Data System) באזור EMEA.

פאנקוק אמר את הדברים בכנס מקצועי שערכה החברה היום (ד') בתל אביב. הכנס יועד למקצועני IT שעוסקים בתחום השרתים והאחסון של חברות גדולות – תחום אליו רוצה החברה להיכנס עם מערכות המחשב האחודות שלה.

לדבריו, "צריך למצוא דרכים לשמור על הלקוחות ובאותו הזמן להגדיל את בסיס הלקוחות, ולעשות זאת בסביבה מורכבת ומאוד תחרותית. הצד העסקי זקוק, מכיוון שכך, לזמן הגעה לשוק קצר ככל האפשר, אבל ה-IT, שחי בסביבה מורכבת עם מערכות Legacy, סובל מיכולת תגובה נמוכה יותר, מה שיוצר פער גדול. את הפער הזה אפשר לסגור באמצעות מערכת מחשוב אחודה".

"חברות חיפשו במשך תקופה ארוכה פתרונות ותשובות מדויקים וממוקדים עבור נושאים שונים בהם הן היו צריכות לטפל", הוסיף פאנקוק. "אבל אם יש פתרון אחד שממוקד בנושא אחד, בשאלה או בעיה נקודתית, יש גם מורכבות והרבה בעיות של אינטגרציה. זה, בסופו של דבר, מוביל לזמן הגעה ארוך יותר של האפליקציות לשוק. כך נוצרת סביבה שבה ה-IT הופך פתאום לתקורה במקום למרכז שיוצר חדשנות. זה המקום בו UCP Cloud של היטאצ'י נכנס לתמונה. אנחנו אומרים לחברה: למה לבזבז זמן על ניהול החומרה ועל תזמור העבודה בין כל החלקים? אנחנו עושים את זה בשבילכם, במערכת אחודה".

אלי משה, מנכ"ל אזורי של HDS. צילום: יח"צ

אלי משה, מנכ"ל אזורי של HDS. צילום: יח"צ

בישראל: גידול של 60% בשנתיים

אלי משה, מנכ"ל אזורי של HDS, התייחס לפעילות של החברה בארץ מאז נכנס לתפקידו לפני כשנתיים. "בתקופה זו גדלנו לערך ב-60%, נכנסנו להרבה לקוחות חדשים", אמר. "השלב הבא, שעכשיו הגיע, הוא להתחיל לדבר על הפתרונות שלנו. לא הייתי יכול לדבר על זה לפני שנתיים, לפני שהכירו אותנו היטב ובטרם היה לנו בסיס התקנות רחב. המוצר שאנחנו מציעים הוא מוצר טוב והכניסה שלנו לשוק מתקדמת בצורה טובה".

לדבריו, נתח השוק המקומי של HDS עומד כיום על כ-10%, והמטרה היא להמשיך ולצמוח. "אנחנו רוצים לקחת נתח די גדול בשוק הביניים, והמקום שהכי מתאים לנו הוא בגופים הארגוניים, במיוחד במקומות שמחפשים התקדמות טכנולוגית", ציין.

ולנטין המבורגר, מומחה פתרונות ומוצרים ל-VMware ב-HDS לאזור EMEA. צילום: יח"צ

ולנטין המבורגר, מומחה פתרונות ומוצרים ל-VMware ב-HDS לאזור EMEA. צילום: יח"צ

עוד הוא אמר כי "אנחנו בונים בישראל שוק של פלטפורמות אחודות ל-IT. המציאות מחייבת את הארגונים ללכת לכיוון הזה. אנחנו מאמינים שזו פלטפורמה שהשוק הישראלי יתחיל להיכנס אליה. אירופה מובילה באימוץ של פלטפורמות אחודות ובקרוב גם ישראל תהיה שם".

"החומרה חסרת שימוש בלי האקו-סיסטם הנכון"

ולנטין המבורגר, מומחה פתרונות ומוצרים ל-VMware ב-HDS לאזור EMEA, התייחס לשילוב בין הפתרון האחוד שמציעה החברה לשימוש ב-VMware כסביבת עבודה וירטואלית. "UCP Cloud משפרת את הביצועים, האמינות וזריזות התגובה של סביבות VMware", אמר. "היא עוזרת לספק למשתמש הקצה חוויה חלקה".

"אנחנו באים מעולם החומרה, אבל החומרה חסרת שימוש אם אין את האקו-סיסטם הנכון", ציין המבורגר. "HDS מציעה, באמצעות API אחוד, גשר לביצוע כלל החיבורים הגרושים למוצרי ענן ויכולים להפעיל באמצעותם כל משימה בתשתית. זה עוזר לארגון להתמקד באפליקציות או בעסקים שלו וזה הרי מה שכי חשוב: להגיע כמה שיותר מהר לשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים