NessPRO תשווק בישראל את מערכת ניתוח הנתונים של Loom Systems

המערכת מבוססת על בינה מלאכותית לניתוח אוטומטי של פעילות מערך המחשוב הארגוני

NessPRO ו-Loom Systems

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, חתמה על הסכם שיווק בלעדי בישראל עם Loom Systems, שפיתחה מערכת המבוססת על בינה מלאכותית, לניתוח אוטומטי ומהיר של נתוני הפעילות בתשתיות IT ואפליקציות בארגונים.

ארגונים רבים מטמיעים מערכת יקרה לניתוח לוגים אך אינם מצליחים למצות את הערך ממנה, היות ומדובר בתהליך אשר דורש מתודולוגיה ויכולת זיהוי של פרטים מסוימים בסביבה מרובת פרטים – אשר הופכת למשימה קשה ביותר בסביבות IT  שונות.

המערכת של Loom מפשטת את המשימה על ידי שימוש במודלים ואלגוריתמים של חשיבה אנושית, המבצעים קורלציה אוטומטית של הנתונים ומאפשרים למנהלים ובעלי התפקידים השונים במערך ה-IT הארגוני לחזות ולפתור בעיות לפני שהן משפיעות על הארגון.

לאחר איתור הבעיה, המערכת ממליצה על פתרונות מתוך בסיס הידע שלה. המערכת מעודדת את המשתמשים להוסיף תובנות משלהם, כך שכאשר בעיה כלשהי חוזרת מחדש, המשתמש יודע מיד כיצד לנהוג, תוך התבססות על חוכמת ההמונים וידע ארגוני שנאסף. המערכת כוללת אלגוריתמים של למידה חישובית ומאגר ידע הגדל באופן שוטף, והיא מנטרת באופן קבוע ובזמן אמת את התנהגות מערכות המידע תוך ביצוע אופטימיזציה של הפרמטרים השונים.

קיצור דרמטי של תהליך פתרון התקלה

מערכת Loom, בסיוע רכיב מיוחד שהוגש כפטנט, מסוגלת לקבל מידע טקסטואלי בכל תצורה, ולהפוך אותו באופן אוטומטי מתצורה שאינה מובנית (Unstructured) לתצורה מובנית (Structured). Loom יכולה להשתמש במידע המופק ממערכות ניטור אחרות הקיימות בארגון לצורך הרחבת בסיס הידע שלה.

"המערכת שפיתחה Loom Systems מאתרת במהירות את שורש הבעיה (Root Cause Analysis) ומאפשרת לצוותי המחשוב לפתור אותה במהירות הבזק תוך חשיפת blind spots הנמצאים מחוץ להישג ידם כיום", אמר אבנר מימון, ארכיטקט פתרונות ניהול וניטור ב-NessPRO. "המערכת מסייעת בשמירה על זמינות המערכות הארגוניות".

“בעולם הדיגיטלי של היום, הנפח, המהירות, המגוון הרחב של הנתונים והכמות האדירה שלהם הגדלה באופן שוטף, אינם מאפשרים לבצע ניתוח ידני של הנתונים. ניתוח כזה עלול לפגוע בביצועים העסקיים של הארגון", אמר אילן שפיגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Loom Systems. "ההסכם עם NessPRO יאפשר לארגונים רבים בארץ ליהנות ממערכת הניתוח האוטומטי שפיתחנו, המבוססת על בינה מלאכותית, ולשמור על תפקוד מיטבי של מערך המיחשוב שלהם".

"המערכת של Loom היא תוספת חשובה לסל הפתרונות שמספקת NessPRO בתחום הניהול והתפעול של תשתיות IT", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "מדובר בפתרון המשתמש באינטיליגנציה מלאכותית להבנת הסיבות לתקלות ולסיוע בקבלת החלטות, תוך קיצור דרמטי של תהליך פתרון התקלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים