רשת פרופורציה הטמיעה את מערכת אבטחת המידע של סופוס

הפרויקט ארך שבועות אחדים והסתיים באחרונה, ובמסגרתו הוטמעה חבילת הגנה למשתמשי קצה ● היקפו הכספי נאמד בכ-100 אלף שקלים

הכל בפרופורציה. אילוסטרציה: BigStock

רשת מרפאות פרופורציה, המתמחה ברפואה אסתטית, הטמיעה את פתרונות אבטחת המידע של סופוס (Sophos). הפרויקט ארך שבועות אחדים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-100 אלף שקלים.

סופוס מיוצגת בישראל על ידי פאואר (Power Communications). פתרונות אבטחת המידע שהוטמעו מגנים על יותר מ-200 משתמשים ב-13 סניפי הרשת.
במסגרת הפרויקט הוטמעה חבילת הגנה למשתמשי קצה (Enduser Protection Bundle). אלה מאפשרים הגנה על המידע של כל משתמש וכל מכשיר ברשת מפני נוזקות, ספאם, איבוד מידע ועוד, תוך מתן גיבוי ותמיכה מארגון המחקר הגלובלי של החברה – SophosLabs. הפתרונות כוללים הגנה לתחנות קצה, מובייל, שרתים, הגנה על תיבות דואר וכן טכנולוגיית הצפנת קבצים.

אילן סגלמן, סמנכ''ל שיווק ומכירות בפאואר. צילום: יח"צ

אילן סגלמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בפאואר. צילום: יח"צ

הגנה מלאה על המידע הרגיש

לדברי בוריס פוסטילניק, מנהל רשת מחשבים בפרופורציה, "כארגון מבוזר, העוסק בתחום הבריאות, חיפשנו פתרון אשר יספק לנו הגנה מלאה על המידע הרגיש, תוך מתן אפשרות לניהול פשוט וגמיש ממקום אחד. בשל ההטמעה, קיבלנו הגנה מקצה לקצה בפתרונות קלים לשימוש שמספקים ערך גבוה".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בפאואר, הוסיף כי "פריצות סייבר למוסדות בריאות, אשר עלו לאחרונה לכותרות, מעלות את הדרישה לפתרונות שיספקו את ההגנה הגבוהה ביותר למידע רגיש ופרטי. חבילת ההגנה למשתמשי הקצה מספקת את השילוב בין טכנולוגיות חדשניות לבין ניהול פשוט, המאפשר הגנה מתוחכמת, הן למשתמשים והן למידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים