Pokémon Go זוכה למספר שינויים שלא כולם אוהבים

עדכון משמעותי שקיבל משחק המציאות הרבודה משאיר חלק מהשחקנים אמביוולנטיים וחסרים את האפשרות לספירת צעדים, וכולם מתרגזים מהודעות האזהרה שצצו בתחילת המשחק

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

אחרי כמעט חודש של שיאי פופולריות לא ממש הגיוניים, שבאו בהפתעה אפילו ל-Niantic – החברה המפתחת – זוכה Pokémon Go לעדכון חדש וגדול (0.31 באנדרואיד ו-1.1 בגרסת ה-iPhone), הכולל מספר שינויים חדשים, מה שמותיר חלק מהשחקנים והאוהדים של היישום מעט מבולבלים.

במיוחד חסרה לשחקנים הוותיקים תכונה ישנה שהועלמה לחלוטין – תכונת Distance Indicator, שכונתה גם "צעדים".

ספירת הצעדים הוסרה

במשך שבועות, חשבו שחקנים שבאג ביישום Pokémon Go הוא שגרם לו להיראות כאילו כל פוקימון נמצא במרחק שלושה צעדים. אבל במקום לתקן את התופעה באמצעות עדכון האפליקציה, החליטה Niantic פשוט להסיר את ספירת הצעדים לגמרי. כלומר, כל מה ששחקן יודע עכשיו על המיקום של הלכידה הבאה שלו הוא שהיצורים החמודים נמצאים איפשהו בסביבה הכללית. לא בדיוק החידוש המועיל שכולנו ייחלנו לו.

שינויים בטיחותיים ואזהרות

החלטה על השינוי הזה התקבלה ככל הנראה כתוצאה משיקולים בטיחותיים ואולי גם מפני שמיקום גאוגרפי מגיע לעתים קרובות עם תופעות לוואי מדאיגות למדי. ובכל זאת, שחקנים כנראה לא יהיו מרוצים במיוחד מהשינוי.

גם הודעות האזהרה שהחלו צצות בכל פעם שמפעילים את המשחק – שמתלוות כעת למסך הקודם עם הדרקון מעל הגשר, שהתריע בפני השחקנים שעליהם "להיות מודעים לסביבתם" – מעוררות עצבנות מסוימת אצל המשתמשים.

החברה, שהושפעה ככל הנראה מהמקרים הרבים של שחקנים רבים, כולל כמה ישראלים, שנפגעו בזמן ששיחקו ושהיו מרותקים למשימתם, הוסיפה חלון אשר מציג הודעות אזהרה מתחלפות כדוגמת: "אל תסיגו גבול תוך כדי משחק"; "אל תיכנסו לאזורים מסוכנים בזמן משחק"; וגם את האזהרה החשובה "אל תשחקו ב-Pokémon Go תוך כדי נהיגה".

ביצים של מינים שונים

אבל צריך להודות כי בעדכון האחרון נכללים גם לא מעט חידושים טובים – תודות לעדכון, אפשר להלביש מחדש את הדמות שלכם, גם לאחר שיצרתם אותה. כשמדובר בקרב, DPS (ר"ת Damage Per Second) שופר כמעט בכל המהלכים, מה שאמור להפוך את הקרבות למשעשעים יותר.

בנוסף, בהמון קינים על פני כל הגלובוס (שהרי המשחק הוא בינלאומי) נמצאות כעת ביצים של מינים שונים, מה ששומר על הדברים מעניינים במיוחד בעבור מי שכבר משחק די הרבה זמן ומחפש גיוון.

ולבסוף, יש כעת דרך לשמור על עצמכם מפני העברה שגויה של הפוקימון האהוב עליכם, בזכות הזזתו של לחצן העברה שהופיע בעבר בתחתית המסך למיקום נכון יותר בתפריט הנפרד.

אז הבשורה שלנו לכל אוהבי הפוקימון היא שעם כל הקושי שבשינוי – אתם בהחלט יכולים לחזור לעניינים, כי יש עולם חדש לגמרי שממתין שתגלו אותו, ובמיוחד משום שאתם עדיין חייבים לאסוף את כולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים