אלי רייפמן ישוחרר מהכלא ל-21 יום תמורת ערבות של ארבעה מיליון שקלים

רייפמן, שנכלא בעוון ביזיון בית המשפט לאחר שסירב לקיים את הצו המורה לו להעביר את מניותיו באמבלייז למנהל המיוחד של נכסיו, עו"ד איתן ארז, הגיע איתו להסדר בנושא ● חובותיו של רייפמן מסתכמים בכ-315 מיליון שקלים

ורדה אלשייך, שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, הורתה לשחרר מהכלא את מייסד אמבלייז (Emblaze), אלי רייפמן, שנכלא לפני קרוב לחודשיים בעוון ביזיון בית המשפט. רייפמן נכלא לאחר שסרב לקיים צו המורה לו להעביר את מניותיו בחברה למנהל המיוחד של נכסיו, עו"ד איתן ארז. כעת, הוא ישוחרר לתקופה של 21 יום תמורת ערבות של ארבעה מיליון שקלים, בעקבות הסדר שהשיג עם ארז.

רייפמן, שייאלץ להתייצב בתחנת המשטרה מדי יום במהלך תקופת השחרור-על-תנאי, חייב לנושיו השונים כ-315 מיליון שקלים. על פי קביעת בית המשפט, הוא נקט בסחבת מכוונת במטרה להימנע מהעברת מניותיו באמבלייז על ידי יצירת תסבוכת משפטית בינלאומית, ועל כן נשלח לכלא. יצוין, כי גם בית המשפט העליון דחה את ערעורו של רייפמן בנוגע למאסרו.

במהלך שקיעתו הפיננסית לווה רייפמן סכומי כסף משמעותיים – בין השאר מגורמים בשוק האפור, לאחר שהבנקים סרבו להמשיך להעניק לו אשראי. לפני מאסרו נורו אל מכוניתו של רייפמן יריות, אולם הוא שרד ללא פגע את מה שנראה כניסיון התנקשות מצד נושים זועמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים