הכירו את Solarin: סמארטפון יוקרה בעלות של 54 אלף שקלים

המכשיר פותח על ידי Sirin Labs, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בשווייץ, אך מייסדיה הם ישראלים ויש לה מרכז פיתוח ישראלי ברמת החייל

בהשקה נוצצת בלונדון הוצג אתמול (ג') סמארטפון יוקרה פרי פיתוח סמי-ישראלי בשם Solarin. קהל היעד: האלפיון העליון. גולת הכותרת: "הגנת הפרטיות הניידת החזקה ביותר בעולם", לפי החברה. תג המחיר: כ-54 אלף שקלים.

Solarin פותח על ידי Sirin Labs, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בשווייץ, אך מייסדיה הם ישראלים ויש לה מרכז פיתוח ישראלי ברמת החייל, שמועסקים בו כ-50 מהנדסים.

הדמות המובילה מאחוריה היא משה חוגג, העומד בראש קרן ההון סיכון סינגולריטים, שהקים את Sirin Labs עם החברה הסינית RenRen ואיש העסקים הקזחי קנגס רקישב, בנו של בכיר בתעשייה הקזחית, שאירוע פריצה למכשיר החכם שלו גרם לו לשכנע את שותפו לעסקים, חוגג, להקים חברה שתייצר סמארטפונים מאובטחים.

אירינה שייק וה-Solarin. צילום: יח"צ

אירינה שייק וה-Solarin. צילום: יח"צ

במכשיר מוטמעת הגנת Zimperium, המסכלת באופן מתוחכם מגוון רחב של מתקפות סייבר על התקנים, רשתות ואפליקציות, וזאת מבלי לפגום בשימושיות או בפונקציונליות של המכשיר.

בנוסף, Solarin מכיל את טכנולוגיית הגנת הפרטיות המתקדמת ביותר שקיימת כיום מחוץ לסוכנויות הביון. Sirin Labs שיתפה פעולה עם KoolSpan בשילוב הצפנת 256-bit AES בין שבב לשבב. זוהי הטכנולוגיה שבה משתמשים צבאות ברחבי העולם כדי להגן על התקשורת שלהם והיא מציעה את הגנת הפרטיות הניידת החזקה ביותר בעולם.

הגנה זו, המופעלת באמצעות מתג אבטחה ייחודי בצדו האחורי של המכשיר, מכניסה את הטלפון למצב מוגן (Shielded Mode), המאפשר חבילה בלעדית של שיחות והודעות מוצפנות במלואן תוך ביטול תכונות בטלפון המאפשרות לעקוב אחריו.

מתחת ל"מכסה המנוע" משולבות חומרה וטכנולוגיות הטובות ביותר מתחומן, לדברי החברה: מעבד Snapdragon 810 של קוואלקום (Qualcomm) – לא הכי חזק בשוק – קישוריות גבוהה במיוחד, המתאפשרת הודות לסידור אנטנות מורכב, המשולב בתאימות LTE של 24 ערוצים.

לדברי החברה, ה-Wi-Fi הקונבנציונלי של Solarin פועל במהירות כפולה משל טלפונים רגילים הודות לשימוש בטכנולוגיית 2X2 MIMO, המציעה רוחב פס כפול. בנוסף, כולל ה-Solarin תקשורת WiGig אלחוטית, המסוגלת להגיע למהירות ביצועים גבוהה פי חמישה מחיבור Wi-Fi ממוצע, והודות לכך מאפשרת העברת קבצים אולטרה מהירה.

מסך ה-IPS LED הוא בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה של K2, והמצלמה היא בת 23.8 מגה-פיקסל, עם פוקוס לייזר אוטומטי. במכשיר כלולה גם מערכת קול בת שלושה רמקולים, המפיקה צליל עוצמתי ונקי. המכשיר אף כולל מנגנון טעינה מהירה עם אלגוריתמים המטייבים את צריכת החשמל.

משה חוגג, יו"ר סינגולריטים

משה חוגג, יו"ר סינגולריטים

על עיצוב המכשיר הופקד המעצב הידוע קארים ראשיד, והוא עשוי מתכת קשוחה ופאנלים מטיטניום, בכמה דגמים וצבעים, המשלבים עור עם טיטניום וזהב, או עם קריסטל פחמן דמוי יהלום.

המשקיעים מייעדים את ה-Solarin לשוק מכשירי היוקרה, שקהל היעד שלו הוא "20 מיליון מיליונרים בעולם", לדברי חוגג, "ועוד 40 מיליון אנשים מבוססים שצורכים מוצרי יוקרה".

"אנו גאים להשיק היום את Solarin, הסמארטפון המאובטח בעולם", אמר חוגג. "המכשיר מיועד לאיש העסקים הבינלאומי הנושא עמו הרבה מידע רגיש, ועם זאת אינו מוכן להתפשר על שימושיות, איכות ועיצוב".

המכשיר החדש יימכר הן באמצעות רכישה מקוונת והן בחנות הדגל הראשונה של Sirin Labs במייפייר בלונדון החל מ-1 ביוני ובהרודס נייטסברידג' החל מ-30 ביוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים