אינטל ישראל נכנסת בפעם הראשונה לתחום הפינטק

החברה פותחת מעבדת חדשנות בבורסה בתל אביב, שתפעל תחת הכנפיים של תוכנית Ingenuity, המתמקדת בעיקר בתחום האינטרנט של הדברים

מימין לשמאל: רועי רמון, מנהל מאיץ הסטארט-אפים של אינטל ישראל; רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב; גיל דבורה, אחד מיזמי The Floor - מרכז חדשנות פינטק ישראלי, מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל; ושרון פוטרמן, מנהלת פיתוח עסקי של תחום האינטרנט של הדברים באינטל ישראל. צילום: רועי שפרניק

אינטל (Intel) ישראל נכנסת לראשונה לתחום הטכנולוגיה הפיננסית (פינטק).

הפינטק הוא תחום בתעשייה בו משתמשים בטכנולוגיה במטרה לקדם יעילות בתחום השירותים הפיננסיים. מדובר במעבדת חדשנות שפותחת החברה בבורסה בתל אביב, שתפעל תחת הכנפיים של תוכנית Ingenuity – מאיץ חברות הסטארט-אפ של אינטל, שמתמקד בעיקר בתחום האינטרנט של הדברים.

המעבדה תפעל במתחם של The Floor שפועלת בתחום הפינטק, ונוסדה בידי גיל דבורה, אבי כהן ומשה כהן עם גב של ארבעה מהבנקים הגדולים

בעולם – RBS ,HSBC ,Banco Santander ו-Intesa Sanpaolo, וכן בשותפות עם קרן ההון הישראלית/סינית Pando Group.

המעבדה המשותפות אמורה לספק סיוע, תמיכה וליווי מקצועי של מומחי אינטל ו-The Forom לחברות ויזמים בתחום הפינטק. המטרה היא לעבוד על פרויקטים משותפים במטרה לבחון שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברה, וייתכן שאף השקעות עתידיות.

"באמצעות שיתוף הפעולה הזה תוכל אינטל להוביל, יחד עם The Floor, את פיתוח התחום בארץ ולהרחיב את השפעתה הטכנולוגית בתחום הפתרונות הפיננסיים – ממשתמש הקצה ועד הענן. במעבדה תציג אינטל דוגמאות וטכנולוגיות בתחום הפיננסי, ותאפשר ליזמים לצמוח ולגדול גם מחוץ לישראל", אמרה שרון פוטרמן צפריר, מנהלת פיתוח עסקי, תחום האינטרנט של הדברים, אינטל ישראל.

"אינטל מהווה שותף אידיאלי עבור הפרויקט והיזמים ב-The Floor", אמר דבורה. "היא מביאה עוצמה רב-תחומית שיכולה לסייע לישראל להיות אחת מבירות תחום הפינטק העולמי, בעיקר במציאת פתרונות בתחומים החמים ביותר של עולם הבנקאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים