חוסם המודעות המובנה בדפדפן אופרה יאפשר גלישה מהירה פי כמה

חוסמי מודעות הפכו למאוד פופולריים ומגיעים עכשיו במני וריאציות שונות ● החוסם של אופרה זמין כעת לשולחן העבודה ובניידים במתכונת האופרה-מיני

נפרצה. אופרה

דפדפן אופרה (Opera) מציע לנו תכונת חסימת מודעות מובנית, שיכולה להאיץ את זמני הטעינה באתר בעד אפילו 89%, ולספק חוויית גלישה ב-45% מהירה יותר מאשר זו שמתקבלת בעת שימוש בחוסמי פרסום של צד שלישי, וזאת ללא הרחבות או צורך בהתקנת תוסף מיוחד, כך לפחות לפי ההבטחות.

משתמשי שולחן העבודה יכולים לוודא את פעולת חוסם המודעות בעזרת סמל המגן שאמור להופיע בשורת הכתובת, המאפשר להפעיל או לבטל את החוסם; הסמל יהפוך לכחול כאשר החוסם נמצא בשימוש.

ברגע שמשתמשים ינטרלו את חסימת המודעות באתר אינטרנט מסוים, אתר זה יתווסף לרשימת "יוצאים מן הכלל", אשר ניתן לנהל בהגדרות של אופרה. בהגדות אלו יוכלו הגולשים גם לבדוק כמה מודעות נחסמו בדף המסוים שבו הם נמצאים וכמה בסך הכל, ולבחון את קצב הטעינה עם ובלי פרסומות.

משתמשי אופרה-מיני (Opera Mini) יכולים לבקר בתפריט "O" באפליקציה, להקיש על סיכום בחיסכון נתונים (data-savings summary), ולקבוע האם חסימת המודעות תהיה פעילה או תבוטל. ב-iOS התכונה זמינה במצב אופרה-טורבו (Opera Turbo), ובאנדרואיד (Android) עובדת התכונה באופרה-טורבו או במצב חיסכון בנתונים.

לחסום מודעות פולשניות ולהאריך את חיי הסוללה

"הדרישה הגוברת לכלים לחסימת מודעות מבשרת לנו כי הגישה הנוכחית בפרסום פוגעת בחוויות המקוונות של המשתמש", אמר כריסטיאן קולונדרה, סגן נשיא בכיר וראש אופרה למחשבים, בחודש מרץ האחרון. "זה קוטע את הגלישה באינטרנט ומאט את הדפדפן, ואנחנו באופרה רוצים לתקן את זה".

אותה דרישה שאליה התייחס קולונדרה בדבריו, ניכרת גם מהצעד הדומה לזה של אופרה שבו נקט בשנה שעברה Adblock Plus, עם הצגת דפדפן Adblock עבור אנדרואיד, אשר מבטיח למשתמשים לחסום מודעות פולשניות ולהאריך את חיי הסוללה.

אסוס (Asus) מצידם הלכו אף הם בדרך דומה, כשבדצמבר הכריזו על תכניות להבנות Adblock Plus לתוך כל האיטרציות של הדפדפן הנייד של החברה השנה.

לעומתם, סמסונג (Samsung) הוסיפה תמיכה בטכנולוגיה חוסמת מודעות בדפדפן האנדרואיד שלה, שהוא למעשה היישום הראשון לנצל את ה-Adblock Fast, שהבטיח פחות הסחות דעת בזמן גלישה באינטרנט הסלולרי. אגב, ה-Adblock Fast הוסר מיד ואז חזר להיות מוצע, ב-Google Play, בחודש שעבר.

על מנת לחגוג את ההרחבה החדשה והמובנית שלה לחסימת המודעות תארח אופרה אירוע giveaway בטוויטר (Twitter). משתמשים יוכלו להיכנס אל האירוע באמצעות שליחת תמונות מסך של מהירות הגלישה שלהם באופרה לכאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים