Ticketmaster תמכור כרטיסים ישירות בפייסבוק

עסק נוסף שם את אמונו - ואת מרכולתו - ברשת החברתית המובילה בעולם, ומצטרף לחברות אחרות שהבינו זה מכבר כי הלקוחות שלהם מבלים יותר אצל צוקרברג מאשר באתרי ה-Web השונים

איפה הבילוי האמיתי? Ticketmaster

Ticketmaster תתחיל למכור כרטיסים לאירועים ישירות בפייסבוק (Facebook) ותעשה כך עד סוף אפריל. בכך מצטרף האתר למספר הגדל והולך של חברות שמציבות חלקי ליבה של עסקיהן בתוך החומות של ענקיות וחיבוק הדוב החם של הרשת החברתית.

Ticketmaster וחברות אחרות כמותה, העוסקות במסחר מקוון, מוכנות לעבור למכירה דרך פייסבוק כיום, לאחר שהן רואות שלקוחותיהן מבלים פחות זמן באתרי האינטרנט ויותר בתוך קומץ יישומים לניידים, כשפייסבוק היא לעתים קרובות היעד הבכיר ביותר מביניהם. "על ידי הכנסת היכולת לקנות כרטיסים ישירות מתוך פייסבוק, אנו מקווים לספק חוויית רכישה חלקה יותר, ולמכור יותר כרטיסים", אמר דן ארמסטרונג, סמנכ"ל ומנהל חטיבת מסחר של טיקטמסטר בראיון ל-BuzzFeed News.

משך הזמן שגולשים מבלים ביישומים הסלולריים הגדולים הוא לא פחות ממדהים – חמש אפליקציות מובילות, בכללם הרשת החברתית שייסד מארק צוקרברג, הן ה"מכלות" 84% מכלל הזמן שאנשים מבלים ביישומי ההתקנים הניידים, כך על פי פורסטר (Forrester). הנתון הזה ממצב את פייסבוק כערוץ אולטימטיבי בעבור כל סוגי העסקים להגיע ללקוחות שלהם.

בקרוב – עוזר הווירטואלי חדש

עד היום הוגבלה במידה רבה נכונותה של פייסבוק להביא עסקים אחרים אל בין כתליה לאפליקציה העיקרית שלה, המארחת תוכן של אתרים דרך מוצר המאמרים המידיים המהיר. החברה גם מתנסה בהפעלת חנויות מקוונות שמובנות ישירות לתוך ה-pages שלה. עכשיו, עם חבירתה של Ticketmaster, מרחיבה ענקית הרשת את תחומי עיסוקה גם למכירת כרטיסים לאירועים.

מחוץ לאפליקציה הראשית שלה, מתנסה עכשיו פייסבוק באסטרטגיה דומה גם בעבור ה-Messenger. כעת ניתן, למשל, להזמין נסיעת אובר (Uber) או Lyft ישירות מתוך יישום המסרים המידיים, וכן לבצע דרכו צ'ק-אין לטיסה ב-KLM, או להזמין ביגוד מקמעונאית כמו Everlane.

החידוש האחרון מבית ה-Messenger של פייסבוק יאפשר לרכוש את הכרטיסים דרך M – העוזר הווירטואלי הניסיוני שתשיק החברה בקרוב, אשר ישלח אל הלקוחות את תמונות הכרטיסים לפני האירוע על פי דרישה. הרשת החברתית תגבה עמלת שותפים סטנדרטית מטיקטמאסטר, שהדובר שלה סירב לספק פירוט על גובהה, בטענה שהחברה אינה נוהגת להגיב על הסכמים חוזיים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים