מטריקס תטמיע מערכת ERP בארגון רעות; ההיקף: מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תיישם מטריקס את המודול לניהול פיננסי, מודול לוגיסטי ומודול מינהל חולים (ATD) בבתי ההורים ובמרכז הרפואי של הארגון ● המערכת החדשה נועדה לנהל את כל התהליכים הפיננסים והלוגיסטיים של מוסדות הרשת ובכלל זה ניהול קופה, ניהול ספקים, התאמות בנק, תקציב, גזברות, דוחות כספייים, רכש, ועוד

חטיבת מערכות עסקיות של מטריקס תיישם את מערכת ה-ERP "תפנית" עבור המרכז רפואי ורשת בתי ההורים של ארגון רעות. במסגרת הפרויקט תיישם מטריקס את המודול לניהול פיננסי, מודול לוגיסטי ומודול מינהל חולים (ATD). היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

המערכת החדשה נועדה לנהל את כל התהליכים הפיננסים והלוגיסטיים של מוסדות הרשת ובכלל זה ניהול קופה, ניהול ספקים, התאמות בנק, תקציב, גזברות, דוחות כספייים, רכש, מלאי, ניהול מחסנים, ניהול בית המרקחת, ניהול הציוד הרפואי, ניהול מערך המזון, ניהול מערך הכביסה, ניהול מרפאות, זימון תורים, ניהול הפעילות של המטופל בבית החולים, הפקת חשבוניות, התחשבנוות עם גורמים משלמים, דיווחים למוסדות ממשלה ועוד.

רעות הוא ארגון סיוע וחסד מהמובילים בישראל, הפועל למעלה מ-70 שנה. עמותת רעות מפעילה ללא מטרות רווח, את המרכז הרפואי רעות בתל-אביב לשיקום ולמחלות ממושכות, שלושה בתי הורים, פרויקט דיור מוגן למועטי יכולת, מרכז מידע רעות-אשל ומרכזים קהילתיים.

לדברי רז שמאי, מנמ"ר רעות, "המערכת תרכז את כל המידע אודות משאבי בית החולים והתהליכים הפיננסים והתפעוליים המתנהלים בו, תחת קורת גג אחת על פי תפיסה של ניהול מאוחד ומרוכז. המערכת תסייע להשגת יעילות וחיסכון במשאבים כספיים וזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים