!We ביצעה פרויקט וירטאוליזציה, הגנת נתונים ו-DRP בחברת הארכיברים; ההיקף: 370 אלף ש'

במסגרת הפרויקט אוחדו השרתים בחברה לשני שרתים פיזיים בלבד ● כמו כן, הוטמעו בחברה שתי מערכות אחסון מרכזיות מסוג FAS3140 של נט-אפ ● גיא שדה, מנהל מערכות מידע בחברת הארכיברים: "הפתרונות של !We יסייעו לנו לבנות תשתית IT אמינה יותר, חכמה יותר ויעילה יותר"

We! Consulting Group, מקבוצת חילן טק, ביצעה פרויקט ליישום פתרון וירטואליזצית שרתים, הגנת נתונים והתאוששות מאסון בחברת הארכיברים, העוסקת במתן שירותי ארכיב, איחסון וגניזה. במסגרת הפרויקט אוחדו השרתים בחברה לשני שרתים פיזיים בלבד. כמו כן, הוטמעו בחברה שתי מערכות אחסון מרכזיות מסוג FAS3140 של נט-אפ עבור אתר הייצור והגיבוי בתצורת Strech Metro Cluster, שנועדה לשפר את ביצועי הקריאה בכ-80%, הודות לשימוש בקריאה כפולה משני "דיסקים" בו זמנית. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כ-370 אלף שקלים.

גיא שדה, מנהל מערכות מידע בחברת הארכיברים, אמר, כי "הפתרונות של !We יסייעו לנו לבנות תשתית IT אמינה יותר, חכמה יותר ויעילה יותר. חברת הארכיברים נמצאת בתהליך צמיחה מהיר והאתגרים העסקיים מחייבים תשתית מיחשוב דינאמית ומסתגלת לשינויים בזמן קצר, תוך הבטחת זמינות המידע בכל נקודת זמן על פי צרכי החברה".

לדברי אושרי שרון, ארכיטקט בכיר ב-!We, "הטמעת מערכת אחסון מרכזית באמצעות טכנולוגיה של נט-אפ תאפשר הפעלה וניהול מרחוק של כל מערכות הנתונים הקריטיות של הארגון. הטכנולוגיה של נט-אפ מאפשרת ניהול חכם ואפשרות הפעלה קלה ונוחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים