שלושה האקרים בצבא סוריה נכנסו לרשימת המבוקשים של ה-FBI

השלושה, חברים בצבא האלקטרוני הסורי, ה-SEA, הואשמו בקשירות מרובות לביצוע פריצות למחשבים, כך על פי שתי תלונות שהוגשו לבית משפט מחוזי בווירג'יניה

מחפש אחר המתפרעים בקפיטול. ה-FBI

שלושה האקרים סורים נכנסו לרשימת המבוקשים של ה-FBI.

השלושה, חברים בצבא האלקטרוני הסורי (SEA), הואשמו בקשירות מרובות לביצוע פריצות למחשבים, כך על פי שתי תלונות שהוגשו לבית משפט מחוזי במחוז בווירג'יניה.

אחמד עומר אגא, בן 22, בעל הכינוי המקוון "המקצוען" (The Pro) ופיראס דארדר, בן 27, בעל הכינוי המקוון "הצל", הואשמו בכמה סעיפים לקשירת קשר: פעילות טרור, ניסיון להמרדה של הכוחות המזוינים של ארצות הברית; החזקה בלתי חוקית של תוכנות אימות; הונאת מחשבים, גישה לא מורשית למחשבים וגרימת נזק למחשבים. המבוקש השלישי, על פי ה-FBI, הוא פיטר (פייר) רומאר, בן 36. בית המשפט הוציא צווי מעצר עבור כל השלושה.


על פי הנטען בכתבי התביעה, השלושה היו חברי הצבא הסורי האלקטרוני, הנתמך על ידי ממשלת סוריה והנשיא בשאר אל-אסד. עוד נטען, כי הם "ניסו לפרוץ ואף פרצו למערכות מחשב של הממשל האמריקני, כמו גם לאלו של ארגונים בינלאומיים, ארגוני תקשורת וגופים מהמגזר הפרטי – כל מי שנחשב כעוין את ממשלת סוריה". עוד עסקו השלושה בעריכת קמפיינים מקוונים להאדרת שמם של אסד ומשטרו.

באפריל 2013 נטען, כי השלושה היו מעורבים בפריצה לחשבון הטוויטר (Twitter) של סוכנות הידיעות AP, בניסיון להפצת שמועה שקרית, לפיה פצצה שהתפוצצה בבית הלבן – פצעה את הנשיא ברק אובמה. הפריצה לחשבון הטוויטר של AP גרמה לנזק זמני בשוק המניות. על פי התביעה, בפריצה אחרת, שנעשתה מאוחר יותר באותה שנה, ההאקרים השתלטו על אתר הגיוס של חיל הנחתים האמריקני, השחיתו אותו וכתבו בו דברי עידוד לנחתים המסרבים פקודה.

על פי ה-FBI, השלושה מתגוררים בסוריה, ככל הנראה. סוכנות הביון הוציאה פרס של 100 אלף דולר על ראשם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים