HERE תפסיק להציע את האפליקציה שלה לסביבת Windows 10

כעת, משהפכה לחברה עצמאית, היא תגביל את העדכונים עבור האפליקציה לסביבת Windows 8 לתיקונים קריטיים בלבד ● החברה לא מתכוונת לפתח עבורה תכונות חדשות וכן לא לספק מפות חדשות ו/או מעודכנות

עצמאית ומתנשאת. HERE

מפתחת פלטפורמות המפות HERE, שיצאה מנוקיה (Nokia) כדי להפוך לחברה עצמאית, תפסיק להציע את האפליקציה שלה לסביבת Windows 10 וסביבת Windows 10 Mobile החל מסוף החודש הנוכחי. בנוסף, היא תגביל מעתה את העדכונים עבור האפליקציה לסביבת Windows 8 לתיקונים קריטיים בלבד והיא אינה מתכוונת לפתח עבורה תכונות חדשות וכן לא לספק מפות חדשות ו/או מעודכנות.

לפי הבלוג הרשמי של החברה, הסיבה לכך היא שבכדי לעבוד בסביבת Windows 10 הייתה צריכה החברה למצוא פתרון שיספק עקיפה מיוחדת. עם זאת, החל מ-30 ביוני הפתרון הזה כבר לא יהיה ניתן לשימוש כי יצא מתוקף, ולכן בחרה החברה, במה שהיא מגדירה כהחלטה עסקית, להוריד את האפליקציה כבר עכשיו מהחנות של מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft). מי שהאפליקציה כבר מותקנת אצלו יוכל להמשיך להשתמש בה עד ה-30 ביוני. לאחר מכן, היא תהיה זמינה לאנדרואיד ול-iOS בלבד.

עם זאת, אפליקציית המפות של מיקרוסופט, Windows Maps, שמבוססת בחלקה על הטכנולוגיה של HERE, אותה קיבלה החברה בעת רכישת נוקיה, אמורה להמשיך לתפקד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים