חוקרי גוגל יוצאים למסע במטרה לאסוף משוב ממשתמשים

צוות משוב משתמשים של הענקית ממאונטיין וויו יבקר בשבע ערים ברחבי ארצות הברית כדי לאסוף פידבקים ורשמים של מי שעושים במוצרי החברה שימוש תדיר ● גם אתם יכולים להביע דעה מכאן, מישראל

יוצאים לשטח. גוגל. אילוסטרציה: BigStock

גוגל (Google) רוצה לשמוע את לקוחותיה. על פי סוכנות הידיעות AP, צוות מהחברה עומד לצאת למסע ברחבי ארצות הברית במטרה לקבל משוב ממשתמשים טיפוסיים, בדיוק כמותכם. המסע שיתקיים באמצעות Google Van, יעצור בתחנות שונות בשבעה ערים, כך מדווחת סוכנות הידיעות.

זהו למעשה חלק במאמץ של ענקית החיפוש לקבל מושג טוב יותר על האופן שבו אנשים משתמשים במוצרים ובשירותים שלה מדי יום ביומו. החברה תעניק לכ-500 אנשים הזדמנות לחלוק את מחשבותיהם וחוויותיהם בנושא, בתמורה למני מתנות "גוגליות", כמו חולצות וכרטיסי מתנה.

במסע הראשון הזה ברחבי ארצות הברית – שייערך בין התאריכים ה-18 במרץ עד ה-22 באפריל – יבקר צוות גוגל בערים בצפון קרולינה, בדרום קרולינה, בג'ורג'יה, קולורדו, יוטה, נבדה וקליפורניה. גוגל סיפרה שאם מסע הפידבקים יהיה מוצלח, בכוונתה לשלוח את הוואן לעוד ערים בהמשך השנה, ואולי גם לארצות אחרות בעתיד.

ומה לגבי הישראלים? נכון, אנחנו כרגע לא נמנים על הבודדים שיתמזל מזלם להשתתף בבדיקות המשתמש של המסע של גוגל, אבל הבשורה המשמחת היא שעדיין גם לנו יש אפשרות להעביר אל גוגל את דעתנו החשובה על מוצריה. צוות מחקר משתמשים של החברה מספק לכל מי שמעוניין, הזדמנות מקוונת להציע גם את המשוב שלו לחברה. לכו על זה!

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    יודעים מה זה מסע מוצלח, 99% יענו שהם מרוצים מאוד מגוגל

אירועים קרובים