האם מיקרוסופט מוותרת על רכישת סלאק?

החברה חזרה בה כנראה בעקבות לחצים פנימיים שהופעלו על ידי המנכ"ל שלה, סטיה נאדלה, ועל ידי ביל גייטס, שכאחד ממייסדי הענקית עדיין זוכה להשפיע על הנעשה בחברה

מיקרוסופט. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft), ככל הנראה, החליטה לוותר על הרכישה של סלאק (Slack).

החברה, שכבר חשבה להציע תמורת כלי התקשורת ושיתוף הפעולה הארגוני מבוסס הענן כשמונה מיליארד דולר, חזרה בה כנראה בעקבות לחצים פנימיים שהופעלו על ידי המנכ"ל שלה, סטיה נאדלה ועל ידי ביל גייטס, שכאחד ממייסדי מיקרוסופט עדיין זוכה להשפיע על הנעשה בחברה.

שניהם הביעו חוסר תמיכה ברעיון להכניס את סלאק מתחת לכנפיים של מיקרוסופט, כשבמקום זאת, לפחות לפי ההערכות, יש העדפה לפתח עוד יותר את סקייפ (Skype), כלי התקשורת שגם כך נמצא בבעלותה. מעבר לכך, לחברה כלי שיתוף ארגוניים נוספים כדוגמת SharePoint.

המחשבה על רכישת סלאק עלתה במיקרוסופט לאחר שזו התוותה במהלך השנה שעברה מפת דרכים על פיה תציע יכולות שיחה בקול ובוידאו, כמתחרה ישירה, למעשה, לסקייפ ולתוכנות שיחה מיידיות אחרות שזוכות לשימוש ארגוני. מעבר לכך זכתה החברה להגדלה משמעותית למדי של בסיס המשתמשים שעומד כיום לפי ההערכות על יותר מ-2.3 מליון שפעילים באופן יומי, כשמתוכם כ-675 אלף הם מנויים שמשלמים כסף.

כמו כן יש להזכיר שכבר במהלך ינואר האחרון הודיעה סקייפ על סקירה מוקדמת של שילוב היכולות שלה עם סלאק, כך שכל אחד שלוקח חלק בקבוצת דיון של סלאק יכול להפעיל בלחיצת כפתור שיחת וידיאו או שיחה קולית בסקייפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים