מידעטק השלימה פרויקט הטמעה בהשתתפויות בנכסים בישראל; ההיקף: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים לטובת התחום הפיננסי, ניהול התקציב של החברה ובחינת הרווחיות ● הוא שדרג את פעילותן של המערכות הקיימות מפנה ותחזוקנית

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

מידעטק טכנולוגיות מידע השלימה באחרונה הטמעת מערכת Priority בהשתתפויות בנכסים בישראל, בין החברות הוותיקות בישראל בניהול נדל"ן עסקי. היקף הפרויקט נאמד ב-200 אלף שקלים.

השתתפויות בנכסים מספקת שירותי ניהול נדל"ן עסקי לחברות פרטיות וציבוריות ולגופים מוסדיים, לאומיים וממשלתיים. בין לקוחותיה נמנות הקבוצות משולם לוינשטיין, אלמוג וחג'ג', קרסו נדל"ן, י.ח. דימרי, נתיבי ישראל, בנק ישראל והסוכנות היהודית.

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים מבית מידעטק, שנועדו לשדרג את פעילותן של מערכת מפנה, שסיפקה לחברה עד כה מענה בתחום הפיננסי, ושל מערכת תחזוקנית, שעסקה בנושא הרכש. היעד המרכזי של הפרויקט היה היכולת לספק רובד מעשיר משמעותית, מעל היכולות של המערכות הקודמות, בעיקר בתחום הפיננסי, ניהול התקציב של החברה ובחינת הרווחיות של מרכזי הרווח.

לטובת יישום המודולים, היה על מידעטק לבצע התאמה עבור השתתפויות בנכסים ולהתחשב במורכבות הפיננסית שבסוג לקוחותיה. נדרשה התמודדות עם ניהול מסודר של תקציבים, רכש ומעקב, ללקוחות העוסקים בניהול של מספר רב של נכסים במקביל.

השתתפויות בנכסים הוקמה ב-1968 על ידי הסוכנות היהודית, במטרה לתת מענה שיווקי ותפעולי לנכסים מניבים שנרכשו על ידי יהודים משקיעים מחו"ל. כיום מנהלת החברה כ-160 נכסים מניבים בפריסה ארצית, באמצעות ארבעה סניפים – בירושלים, תל אביב, חיפה ובאר שבע. היקף השטח שהיא מנהלת נאמד ב-560 אלף מ"ר וכולל בנייני משרדים, מרכזים מסחריים, פארק לוגיסטי, מבני תעשייה ומלאכה, וחניונים.

שיטת הניהול, Total Management, המספקת מטרייה רחבה של שירותים לבעל הנכס – החל מקידום תב"ע והסדרת זכויות וכלה בייעוץ טרומי, בניהול השכרות ומכירות, ניהול אחזקה והשבחת נכסים.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה כי "הפרויקט היה מאתגר, לנוכח האופי המורכב של תחום פעילות השתתפויות בנכסים, המחייב ניהול תקציב מפורט מאוד ובקרה תקציבית ברמות שונות, בין היתר לפי רמת הסניפים, הפרויקטים וההוצאות שונות. מידעטק הביאה עמה את הניסיון הרב שצברה בהטמעת המערכת במגוון חברות המחייבות פתרונות ישומיים יצירתיים בתחום הפיננסי והבקרה התקציבית".

לדבריה, "הפרויקט הסתיים תוך עמידה ביעדים ובמטרות שהוגדרו, הן מבחינת לוחות הזמנים והן מבחינת התקציב שהוגדר לו".

גדי ציוני, מנהל הכספים של השתתפויות בנכסים, ציין ש-"המערכת החדשה נועדה לשפר ולמחשב תהליכים בתחומי הרכש, הבקרה והמעקב התקציבי, וכן לספק להנהלת החברה כלים טובים יותר לניתוח התוצאות הכספיות של הנכסים השונים המנוהלים על ידה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים