פתרון המובייל העסקי של מג'יק ישמש את צוותי השטח של מונדי-פארמה

פלטפורמות האינטגרציה והפיתוח של מג'יק שימשו לפיתוח וסנכרון האפליקציות של אחת מחברות התרופות בגרמניה, על מנת לאפשר ביצוע הזמנות בזמן אמת על ידי צוותי השטח

אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית ישראלית גלובלית של פלטפורמות פיתוח אפליקציות מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי חברת התרופות הגרמנית, מונדי-פארמה (Mundipharma), בחרה בפלטפורמת Magic xpa לפיתוח מגוון אפליקציות מובייל עסקי, ובפלטפורמת האינטגרציה Magic xpi לצורך סנכרון נתונים בין מערכות המידע בארגון ובין אפליקציות המובייל שהושקו.

מטרת הפרויקט הייתה להביא לשיפור משמעותי בתהליכי העבודה בארגון, ובשירות הלקוחות. החברה השתמשה בפלטפורמת Magic xpa לצורך פיתוח ופריסה מהירים של אפליקציות עסקיות עבור מספר מערכות הפעלה שונות בו-זמנית, כולל מכשירי מובייל ודסקטופ מופעלי Windows Mobile. במסגרת הפרויקט פותחו בין היתר אפליקציה שמאפשרת למנהלים לאשר רכישות והוצאות, אפליקציה המספקת לעובדים גישה למידע ואפליקציה המאפשרת לצוותי השטח לבצע הזמנות של חומרי קד"מ מכל מקום בזמן אמת, באמצעות מכשירי המובייל הארגוניים.

עם השלמת פיתוח האפליקציות, סיפקה פלטפורמת האינטגרציה Magic xpi  את הקישוריות הדרושה להעברת המידע העסקי ממערכות הליבה בארגון, דוגמת SAP ERP, כלי תכנון, מערכת EDI וכוננים אקטיביים לאפליקציות המובייל. אפליקציות נוספות שנמצאות כרגע בתכנון במונדי-פארמה כוללות כלי ליצירת תוכנית תזונה, כלי לחישוב עלויות נסיעה הכולל אפשרות סריקת שוברי נסיעה, וגישה מהמובייל למסד נתוני החוזים.

ברטהולד ברג, מנהל האפליקציות העסקיות, מונדי-פארמה, אמר כי "בחרנו בפלטפורמות הפיתוח והאינטגרציה של מג'יק בגלל יכולת העבודה העצמאית, הגמישות וקלות השימוש בהן. הפלטפורמות כוללת מתאמים מובנים וקישוריות משופרת, המאפשרים אופטימיזציה של הממשקים בין האפליקציות ומציבים את פלטפורמת מג'יק כמרכז הנתונים שלנו – דבר המייעל את תשתית ה-IT והתחזוקה".

אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל, הוסיף כי "במונדי-פארמה זיהו את הקישוריות למערכות הליבה העסקית כרכיב מהותי בהצלחתה של כל אפליקציית מובייל עסקי. פלטפורמות הפיתוח והאינטגרציה שלנו ידידותיות, אינן מצריכות קידוד ועושות שימוש עקבי באותה טכנולוגיה – דבר שהופך את הפתרון לקל ונוח עבור ביצוע פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים