גוגל תפרסם מודעות של נכסים למכירה ולהשכרה ב-Google Maps

לפי שעה, יציג השירות נכסים למכירה או השכרה בארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד והודו ● אנדרו פוסטר, מנהל מוצר Google Maps, הוסיף, כי "סמלים קטנים שיופיעו במפה יציגו את השמות של בתי עסק ומקומות נוספים בכל אזור"

תחרות מכיוון חדש לאתרי המודעות המסווגות: גוגל (Google) הודיעה, כי בעזרת שירות Google Maps ניתן מעתה למצוא מידע על נכסים למכירה או להשכרה, לפי מיקומם במפה. לשם כך, יש לסמן את תיבת Real Estate בממשק של השירות. בעקבות הסימון יופיעו בחלונית השמאלית של הממשק מודעות מסווגות על נכסים, שאותן ניתן לסנן בעזרת מנוע החיפוש. לפי שעה, יוצגו נכסים למכירה או השכרה בארה"ב, אוסטרליה, ניו זילנד והודו.

המודעות המסווגות על נכסי נדל"ן הופיעו בשירות Google Maps מאז יולי, אך כעת מציעה גוגל למתווכי נדל"ן תהליך פשוט יותר, שמקל עליהם להזין מידע על נכסים למכירה והשכרה. בשבוע שעבר הציגה גוגל חידוש נוסף בשירות Google Maps, שבמסגרתו ניתן לקבל הנחיות ניווט, פנייה אחר פנייה, לטלפונים חכמים המצוידים במערכת ההפעלה Android 2.0 ובמכשיר GPS.

על פי אנדרו פוסטר, מנהל מוצר Google Maps, המפות יציעו מעתה מידע רב יותר ברגע שהגולשים יתמקדו בהן (Zoom). "סמלים קטנים שיופיעו במפה יציגו את השמות של בתי עסק ומקומות נוספים בכל אזור" כתב פוסטר בהודעה שפרסם בבלוג. "כך, ניתן לדעת מיד אלו חנויות מצויות בסביבה, ללא צורך להזין מילות מפתח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים