הלמן אלדובי הטמיע את FinanceZone של אמן ביותר ממיליון שקלים

הפתרון מאפשר ללקוחות בית ההשקעות לנהל את החסכונות שלהם, בדגש על הטווחים הבינוני והארוך ● כמו כן, כלל הפרויקט את שדרוג אתר האינטרנט של הלמן אלדובי

קבוצת אמן

בית ההשקעות הלמן אלדובי העלה אתר שיווקי חדש והטמיע את פתרון ה-FinanceZone של קבוצת אמן כפלטפורמה לניהול החסכונות לטווח ארוך, לרבות קרנות פנסיה, ואפשרויות חדשות לשירות עצמי לעמיתי הארגון דרך אתר האינטרנט. הפרויקט הסתיים באחרונה והיקפו מוערך ביותר ממיליון שקלים.

האתר החדש מציע ללקוחות הלמן אלדובי סל שירותים ומידע מקוונים רחב יותר, אותו הם יכולים לצרוך דרך המחשבים האישיים או המכשירים הסלולריים שלהם. FinanceZone מציע פתרונות בשירות עצמי באתר הלקוח, כמו גם אפשרויות מעמיקות לניהול חסכונות ארוכי טווח וקרנות פנסיה. סייעו בפיתוח הפתרון מומחי חוויית המשתמש ממחלקת Aman UI&Design של אמן.

פתרון FinanceZone עתיד להחליף את מערכת גמל אינפו שפעלה בהלמן אלדובי עד הזמן האחרון.

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולו של רמי דרור, מנהל נכסים בהיקף של כ-14 מיליארד שקלים עבור כ-300 אלף חשבונות. הוא הוקם ב-1995 ומהווה אחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון. הלמן-אלדובי מציע מגוון רחב של שירותים ומוצרים פיננסיים, בדגש על חסכונות לטווחים הבינוני והארוך.

איתי ברדה, מנכ"ל הגמל בהלמן-אלדובי, אמר כי "בעולם הפיננסי של ימינו יש חשיבות עליונה לייצר ללקוחות אפשרות צפייה בחשבונות שלהם בזמן אמת ולבצע פעולות מכל מקום ובכל זמן שיבחרו. חשוב לא פחות לאפשר זאת באופן קל, פשוט ונוח. לכן בחרנו בקבוצת אמן, על מנת להטמיע את הפלטפורמה שלהם".

על פי פרי פוירשטין, סגן מנהל חטיבת היישומים הפיננסיים באמן, "FinanceZone נותן מענה ללקוחות חדשים, שדורשים יכולות מתקדמות בערוצים הישירים, ומאפשר חיסכון, עקב השימוש בערוצים דיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים