מנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל מסיים את תפקידו

בתקופת כהונתו, הוביל עידו שריר את המשרד למספר הישגים, בהם הגדלת יכולת ההתקשרות ב-21% לסך של 419 מיליון שקלים בשנת 2016, ולהרחבת התקציב המיועד לקידום נשים במדע

עידו שריר, מנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל

עידו שריר, מנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל בשנה וחצי האחרונה, יסיים את תפקידו בסוף ינואר.

בתקופת כהונתו, שהחלה בזמן כהונת השר לשעבר יעקב פרי, הוביל שריר את המשרד למספר הישגים, בהם הגדלת יכולת ההתקשרות של המשרד ב-21% לסך של 419 מיליון שקלים בשנת 2016; הגדלה משמעותית של תקציבי התמיכה למרכזי המו"פ האזוריים בפריפריה; ביסוס פעילותה של הקרן הלאומית למחקר יישומי והנדסי (מי"ה) והגדלת תקציביה; הרחבת התקציב המיועד לקידום נשים במדע; ניהול וקליטת תכנית לצמצום הפערים הדיגיטליים בחברה הישראלית ממשרד האוצר אל משרד המדע; חתימה על הסכמים בין-לאומיים חדשים לשיתופי פעולה מדעיים, בהם עם יפן וסין; צירוף מדינת ישראל לארגונים ולתכניות מדע בין-לאומיות; ביצוע מוצלח במיוחד של כינוס החלל העולמי (IAC) ה-66 שהתקיים בחודש אוקטובר 2015 בירושלים, בו השתתפו כ-2,500 איש מכ-60 מדינות.

אופיר אקוניס, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, אמר כי "בארבעת חודשי כהונתי התרשמתי עמוקות מתפקודו של שריר. בתקופת כהונתו, הצליח להוביל את משרד המדע להישגים שיסייעו גם בעתיד, ולבסס את מעמדה של ישראל כמדינה מובילת חדשנות ופורצת דרך במדע ובטכנולוגיה. שריר מילא את תפקידו בנאמנות, במקצועיות ותוך שמירה על יחסי אנוש מצוינים לטובת המשרד וטובתה של המדינה".

שריר אמר עם סיום תפקידו כי "פגשתי לאורך כהונתי שותפים רבים, אנשי מעש וחזון אשר עתידה ומיצובה של ישראל עומד לנגד עיניהם יומיום. בימים אלה אני בוחן את המשך דרכי הציבורית ומתחייב להמשיך לפעול למען המדינה גם בתחנות חיי הבאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים