יבמ סיפקה 100 אפליקציות עסקיות לאפל

כלי MobileFirst משמשים לפיתוח אפליקציות ל-iOS ● הענק הכחול משלב יכולות קוגניטיביות ביישומים העסקיים

מימין: טים קוק, מנכ"ל אפל, וג'יני רומטי, יו"ר, נשיאת ומנכ"לית יבמ

יבמ (IBM) השלימה באחרונה את תהליכי האספקה של יותר מ-100 אפליקציות MobileFirst לסביבת כלי iOS, מערכת ההפעלה של אפל (Apple).

השקת האפליקציות היא חלק משיתוף הפעולה בין שתי החברות בפיתוח אפליקציות עסקיות המיועדות לעולם העבודה הניידת בארגונים. זאת, לאחר שהיו בנתק בן שלושה עשורים. יבמ מביאה לשיתוף הפעולה את יכולות ה-Big Data והניתוח האנליטי שלה ואפל את המכשירים – ה-iPhone וה-iPad.

החברות מסרו כי הפעילות המשותפת "מיועדת לשנות את אופן העבודה ב-14 תחומי תעשייה ו-65 מקצועות – החל מיועצי השקעות ועד דיילים בחברות תעופה וכלה באנשי שירותי חירום והצלה, אחיות וקניינים ברשתות קמעונות. בנוסף, מרחיבות שתי החברות את סל המוצרים שלהן גם לשווקים חדשים, ובכללם מוצרי צריכה, תעשיית הרכב, טיפול בקשישים ותעשיות הכימיה והנפט".

"השילוב מסייע ללקוחות"

ואן ל. בייקר, אנליסט בגרטנר (Gartner), אמר כי "השותפות משלבת בין המובילות של אפל בעולם הרכיבים להובלה של יבמ בעולם התוכנה הארגונית. השילוב מסייע ללקוחות".

שיתוף פעולה - גם לעולם התעופה

שיתוף פעולה – גם לעולם התעופה

לדברי מריבל לופז, אנליסטית ב-Lopez Research, "השותפות מוצלחת כי כל אחת משתי החברות מביאה את היכולות שלה: אפל מביאה את תפיסת הפשטות והיופי של יישומים ארגוניים ויבמ מביאה את התובנות שלה על עסקים ועל התהליכים הארגוניים בהם. ביחד מתקבלת אינטגרציה עם יעילות".

עשרות רבות של לקוחות

במסגרת שיתוף הפעולה יש fcr לשתי החברות עשרות רבות של לקוחות, בהם אייר קנדה (Air Canada), רשת האופנה אמריקן איגל (American Eagle), רשת בתי המרקחת הבריטית בוטס (Boots), ענקית הפיננסים סיטי (Citi), חברת התקשורת ספרינט (Sprint) והדואר היפני.

לקוחות נוספים כוללים גופי בנקאות, תעשייה, תעופה ואחרים. כך, לדוגמה, הבנק האסלאמי של אבו דאבי יפעיל אפליקציית "ייעוץ אמין" כדי לסייע ליועצים הפיננסיים לגשת בקלות ובתקשורת מאובטחת למערכות הבנק ולנהל את תיקי הלקוחות מה-iPad. בוש (Bosch) משתמשת באפליקציית Fast Fix על מנת לתת לטכנאי השירות שלה, הפועלים בשטח, הנחיות מבוססות ניתוח אנליטי על גבי ה-iPad, על מנת לסייע בפתרון מהיר של תקלות. חברת התעופה הגדולה בסקנדינביה, SAS, תצייד את דייליה באפליקציית +Passenger, המאפשרת להם לקבל תמונה מלאה של העדפות העבר של הנוסעים, תחומי העניין שלהם והחלטות קנייה אותן קיבלו ברכישות הפטורות ממכס בטיסות קודמות – הכול על מנת להציע חוויית טיסה מותאמת אישית.

מי הזמין מוצר ולא קיבל?

מי הזמין מוצר ולא קיבל?

יבמ תשלב את האפליקציות עם היכולות הקוגניטיביות של ווטסון (Watson), באופן המאפשר לאפליקציות ללמוד בתהליך רציף ומתמשך אודות הצרכים המיוחדים של עובדים ולקוחות.

מהענק הכחול נמסר כי מטרת המיזם היא לייעל את העבודה בתפקידים מוגדרים בשירותי בריאות, מוסדות פיננסיים וחברות קמעוניות. כך, ניתן כיום לשתף מידע בין חברי צוותים, באופן המעצים את יכולתם של עובדים אחרים ומאפשר עבודה שיתופית על בסיס אותו מערך נתונים, מהמכשירים הניידים הזמינים בידי כל עובד.

יצוין כי יבמ מפתחת כיום גם אפליקציות כלל ארגוניות למכשירי iPad Pro, העתידות לנצל את העוצמות הטמונות במכשיר בהיבטי הביצועים, המסך הגדול ויכולות ריבוי המשימות של מערכת ההפעלה iOS 9. זאת, על מנת לאפשר לאנשי מקצוע לעבוד בו זמנית על שתי אפליקציות הפתוחות זו לצד זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים