הסדרה "איש משפחה" לא תשווק את חלונות 7

מיקרוסופט חזרה בה מכוונתה להעניק חסות לפרק של "איש משפחה" שבו ישולבו תכנים שיווקיים לקידום מערכת ההפעלה החדשה ● "לאחר שצפינו בגרסה ראשונית של התוכנית הגענו למסקנה שהתוכן אינו הולם את מותג חלונות", נמסר ממיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה אתמול (ב'), כי חזרה בה מכוונתה להעניק חסות לפרק בסדרת הטלוויזיה "איש משפחה" (Family Guy), שבו ישולבו תכנים שיווקיים לקידום מערכת ההפעלה החדשה חלונות 7 (Windows 7). ממיקרוסופט נמסר, כי אנשי החברה הגיעו למסקנה שהתכנים "אינם מתאימים למותג חלונות".

התוכנית בה מדובר אמורה הייתה להיקרא Family Guy Presents: Seth & Alex's Almost Live Comedy Show ושידורה תוכנן ליום א', ה-8 בנובמבר. התוכנית אמורה הייתה לכלול את הקולות של סת' מקפרלן ואלכס בורסטיין. מקפרלן, יוצר הסדרה שגם מדבב רבות מהדמויות בה, ובורסטיין, אשר מדבבת את דמותה של לואיס, עבדו על התוכנית בשיתוף עם אנשי מיקרוסופט ועם משרדי הפרסום שלה – יוניברסל מקאן וקריספין, פורטר ובוגוסקי.

"בתחילה שיתפנו פעולה עם סת' ואלכס על סמך מאפייני הצופים וההומור היצירתי, אך לאחר שצפינו בגרסה ראשונית של התוכנית הגענו למסקנה שהתוכן אינו הולם את מותג חלונות", נמסר ממיקרוסופט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פיטר גריפין

    Family Guy סידרה ענקית ! והיוצר שלה פשוט גאון !! חבל..

אירועים קרובים