מתודה תיישם פרויקט מתודולוגיה בזרוע היבשה; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט, שיארך כחמש שנים עם אופציה להארכה, תיבנה בעבור חטיבת הטכנולוגיה של זרוע היבשה המתודולוגיה שלפיה יפעלו כל גופי הפיתוח והניסוי שלה, לרבות האופן בו עליהם לאפיין ניסויים באמצעי לחימה, לכתוב מכרזי IT, או לנהל סיכונים ● אשר יובל, יו"ר ומנכ"ל מתודה: "המתודולוגיה שפותחה בחברה החלה במקורה ב-IT, אולם ייחודיות הפרויקט היא בכך שהוא התקבל על ידי כלל העולם התעשייתי"

מתודה תיישם פרויקט מתודולוגיה בחטיבה הטכנולוגית בזרוע היבשה של צה"ל. היקף הפרויקט בו זכתה החברה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים. משך הפרויקט הוא לחמש שנים, עם אופציה להארכה.

מתודה זכתה בפרויקט לפני כשנה, ובימים אלה היא העלתה לאוויר את המהדורה הראשונה של אוסף הנהלים מבוסס המתודולוגיות. החטיבה הטכנולוגית, חט"ל, היא הגוף הצבאי האחראי לפיתוח אמצעי לחימה, פלטפורמות IT ואמצעי סיוע לחימה לכלל כוחות היבשה של צה"ל. החטיבה משמשת סמכות מקצועית טכנולוגית בתחומי הפיתוח, ועוסקת במתן מענה טכנו-מבצעי לכוחות היבשה בכל מתארי העימות.

החטיבה בחרה לאמץ את נוהל מפת"ח – מתודולוגיה לניהול פרויקטי IT פרי פיתוח ישראלי. במסגרת הפרויקט בו זכתה מתודה, היא בונה לחט"ל את המתודולוגיה שלפיה יפעלו כל גופי הפיתוח והניסוי בחטיבה, לרבות האופן בו עליהם לאפיין ניסויים באמצעי לחימה, לכתוב מכרזי IT, או לנהל סיכונים. חט"ל בונה, בעזרת המתודולוגיה שתיושם בה, את כל מערכות היחסים וההתנהלויות מול קבלני המשנה שלה. בנוסף, פיתוח אמצעי הלחימה, הטכנולוגיה והמיחשוב של צה"ל מבוצעים באחריותה.

אשר יובל, יו"ר ומנכ"ל מתודה, אמר לאנשים ומחשבים, כי המתודולוגיה שפותחה בחברה החלה במקורה ב-IT, אולם ייחודיות הפרויקט היא בכך שהוא התקבל על ידי כלל העולם התעשייתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים