מיקרוסופט מתכוננת למבול של מכשירים מבוססי Windows 10

החודש הקרוב, כך נראה, עומד להיות עמוס מבחינת החברה, כשרוב השחקניות המשמעותיות בשוק המחשוב אמורות להכריז על מוצרים מבוססי מערכת ההפעלה החדשה

Windows 10. עוד תקלה

הרבעון האחרון של 2015 אמור להיות משמעותי מאוד עבור מיקרוסופט (Microsoft). החברה מקווה שסוף סוף תתחיל להגיע לשוק כמות משמעותית של מחשבים וטאבלטים המבוססים על מערכת ההפעלה החדשה שלה, Windows 10, וזאת אחרי שתערוכת IFA 2015 שנערכה בחודש שעבר הייתה קצת מאכזבת מבחינתה.

החודש הקרוב, כך נראה, עומד להיות עמוס מבחינת החברה כשרוב החברות המשמעותיות בשוק המחשוב אמורות להכריז על מוצרים מבוססי Windows 10, וזה לאחר אירוע ההכרזה של מיקרוסופט עצמה שיתרחש היום (ג').

הראשונה בשורה היא HP שאמורה להכריז על מחשבי Windows 10 כבר מחר בברצלונה. מיד אחריה ב-8 לחודש, אמורה דל (Dell) להכריז על המחשבים החדשים בקו ה-XPS שלה עם דגמים מעודכנים של XPS 13 ו-XPS 15, וכן מחשב חדש בסדרה עם XPS 12. כל המחשבים הללו יהיו מבוססים על מעבדי ה-Skylake החדשים של אינטל (Intel).

הבאה בתור ברשימת החברות עם מכשירים חדשים היא אסוס (Asus) שאמורה לעשות את זה ביום שישי. אחרי יומיים של הפסקה בגלל סוף השבוע, יגיע תורה של אייסר (Acer) שתכריז על מכשיריה החדשים בטייפה. אייסר הספיקה בינתיים לאשר שהיא עומדת להוציא גם טלפון מבוסס Windows 10 Mobile בשם Jade Primo 2, וייתכן שההכרזה הרשמית עליו תהיה באירוע הזה.

ב-13 בחודש יגיע תורה של טושיבה (Toshiba) להכריז על מחשבים וטאבלטים חדשים, ואת הרשימה נכון לעכשיו סוגרת לנובו (Lenovo). החברה שמובילה בשוק המחשבים האישיים אמורה להכריז על מגוון מכשירים חדשים ב-19 בחודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים