וואווי מפנקת בשעון מעוצב בשבוע האופנה במילאנו

החברה עולה גם היא על עגלת השעונים המעוצבים המיוחדים, ועל כן הכינה מהדורה מיוחדת ויוקרתית של שעון הפרימיום שלה, Huawei Watch, שתחולק אך ורק לאורחים שהוזמנו למסיבת סיום שבוע האופנה ● המערכת אכולת קנאה

מה מסתתר בקופסת ההפתעות של וואווי? צילום: יח"צ

וואווי (Huawei) עולה גם היא על עגלת השעונים המעוצבים המיוחדים, אך להבדיל מחברות אחרות, את גרסת השעון המסוימת הזו היא לא מציעה לציבור הרחב: החברה הכינה מהדורה מיוחדת ויוקרתית של שעון הפרימיום שלה, Huawei Watch, שתחולק אך ורק לאורחים שהוזמנו למסיבת סיום שבוע האופנה במילאנו של המגזין ווג (Vogue) במהדורתו הסינית, שחוגג עשור לקיומו.

עיצוב השעון שייך לברנבה פורנסטי, מעצב אופנה איטלקי שנחשב לאחד המובילים בתחומו. השעון בבסיסו נותר זהה, מסך AMOLED עגול לחלוטין בגודל 1.4 אינץ' ומערכת הפעלה Android Wear, רק שבמקרה הזה מקבלים האורחים במסיבה שעון עם רקעים שמבוססים על אלמנט אייקוני של פורנסטי, שההשראה לו היא זמרת האופרה האיטלקית מהמאה ה-19, לינה קווליירי, ורצועה שמבוססת על ירוק-מלכיט שהיא עוד מאפיין ביצירות שלו.

מדובר למעשה בצעד הראשון של וואווי בנתיב מיקור המונים חדש, שהחברה רוצה לבנות במטרה לשאוב רעיונות עיצוביים מהציבור. החברה הודיעה כי היא פותחת פלטפורמה בשם Design Powered by Huawei שתאפשר למעצבים ואמנים להשיק ולהגיש לחברה יצירות משלהם שיכולות לדעתם להתאים לכל אמצעי המחשוב המודרניים, מהשעון חכם ועד לטאבלטים וטלפונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים