בזק בינלאומי תקים רשתות NGN נפרדות עבור לקוחותיה המחוברים לרשת במהירויות הגבוהות

חברת האינטרנט תספק את השירות בתשתית NGN או בכבלים, תקצה משאבי רשת ייעודיים ובהם משאבי מיחשוב וקיבולות ותיפתח מוקד שירות ותמיכה ייעודי ● מה-Private NGN ייהנו כל לקוחות המהירויות הגבוהות בבזק בינלאומי במהירויות גלישה של 10 מגה-ביט ומעלה

בזק בינלאומי תחל להציע ללקוחותיה את ה-Private NGN – רשת אינטרנט נפרדת במהירויות גלישה של 10 מגה-ביט ומעלה. המדובר ברשת פרטית שמטרתה למקסם את חוויית הגלישה ברוחבי הפס הגבוהים. במסגרת ה-Private NGN, תקצה בזק בינלאומי ללקוחות את המהירויות הגבוהות בתשתית NGN או בכבלים, משאבי רשת ייעודיים ובהם משאבי מיחשוב וקיבולות ותיפתח עבורם מוקד שירות ותמיכה ייעודי. מה-Private NGN ייהנו כל לקוחות המהירויות הגבוהות בבזק בינלאומי במהירויות גלישה של 10 מגה-ביט ומעלה.

בזק השיקה באחרונה את תשתית ה-NGN (ר"ת Next Generation Network) החדשה שלה, שמבוססת על סיבים אופטיים ומאפשרת אספקת שירותי פס רחב בקצבים גבוהים אשר יגיעו עד לכ-50 מגה-ביט בשנייה.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "כחברת האינטרנט הגדולה בישראל, אנו מתחייבים להמשיך ולהוביל את שוק האינטרנט גם בעידן ה-NGN. אנו בוחרים לעשות זאת על ידי בידול איכותי במוצר ובשירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו. אין לי ספק שבאמצעות רשת ה-Private NGN, שתעניק חווית גלישה משודרגת לצד שירות ותמיכה ייעודיים, נמשיך להיות החברה המועדפת בקרב הגולשים בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים