לקראת ההשקה בארץ: מדריך חדש ל-iPhone – בעברית

המדריך, "אחד על אחד", כולל מידע רב על מכשיר ה-iPhone ● בין היתר, מודגם בו כיצד להשתמש בטלפון המותקן במכשיר ובדפדפן האינטרנט שלו; הסברים על התקנת יישומים ומשחקים חדשים; ונותן סיוע בביצוע הפעולות הנדרשות ב-iTunes כדי שה-iPhone יעבוד כראוי ● הספר נכתב בהרשאת iDigital – נציגת אפל בישראל ● מחברו הוא העיתונאי והסופר זיו קיטרו, ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 87 שקלים

לקראת ה-"עלייה" של מכשירי ה-iPhone לישראל, ראה אור מדריך שמתיימר לספק את כל המידע עליהם. המדריך, "אחד על אחד", נכתב על ידי העיתונאי והסופר זיו קיטרו, ויוצא בהוצאת אופוס ובהרשאתה של iDigital – נציגת אפל (Apple) בישראל.

על פי החברה, "כדי להפיק מה-iPhone את המרב יש להבין כיצד להשתמש ביכולותיו. מעטים מכירים ומודעים למכלול יכולות המכשיר, וקיטרו יזם את הוצאת הספר על מנת להתגבר על קשיים אלה".

"אחד על אחד" כולל 200 עמודים, ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 87 שקלים. מ-iDigital נמסר, כי יש בו מידע רב על מכשירי ה-iPhone, בשפה פשוטה למדי. בין היתר, הוא מדגים כיצד להשתמש בטלפון המותקן במכשיר; בדפדפן האינטרנט שלו; הסברים על התקנת יישומים ומשחקים חדשים; כיצד ליהנות מאוסף המוזיקה והווידיאו שהלקוח יכול ליצור לעצמו ב-iPhone; ונותן סיוע בביצוע הפעולות הנדרשות ב-iTunes כדי שה-iPhone יעבוד כראוי.

קיטרו סיפק בבלוג שלו הסברים כיצד כתב את הספר, ואף פרסם באתר שלו פרק לדוגמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים