היטאצ'י הטמיעה בשופרסל גיבוי שלה ושל קומוולט במאות אלפי שקלים

הפרויקט ארך שלושה חודשים וכעת ישנה מערכת גיבוי המנוהלת מעמדת ניהול מרכזית אחת שמאפשרת, בין השאר, הפצת Agents ועדכוני גרסאות באופן שוטף

פתרון גיבוי חדש. צילום: BigStock

היטאצ'י דאטה סיסטמס (Hitachi Data Systems) ישראל הטמיעה בשופרסל פתרון גיבוי שלה ושל קומוולט (Commvault). הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בהיקף של מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט להחלפת תשתיות גיבוי, ניהול ושחזור הנתונים ברשת הקמעונאות, הוטמעה מערכת הגיבוי – Hitachi Data Protection Suite, המורכבת מפתרון Commvault Simpana10, וכן הותקנו מודולי גיבוי עבור מערכות IT אחרות.

כעת, בתום הפרויקט, מערכת הגיבוי מנוהלת מעמדת ניהול מרכזית אחת שמאפשרת, בין השאר, הפצת Agents ועדכוני גרסאות באופן שוטף. המערכת משרתת את אנשי הסיסטם בשופרסל.

פתרון גיבוי הנתונים שהוטמע החליף את תוכנת TSM מבית יבמ (IBM). לדברי ליאור ויינשטיין, מנהל צוות הסיסטם בשופרסל, "המערכת שהוחלפה דרשה השקעה רבה של זמן ומשאבים בתחזוקה השוטפת ובניהול".

בעזרת פתרון הגיבוי HDPS, ציין ויינשטיין כי, "צמצמנו משמעותית את שעות העבודה המושקעות בניהול השוטף. כמו כן צמצמנו את חלון הגיבוי וצמצמנו את נפח האחסון הדרוש לגיבוי לדיסק על ידי מעבר ל-Source Dedupe. המערכת החדשה מספקת לנו חיסכון משמעותי בעלויות, לצד פשטות ניהולית וזמן תחזוקה מצומצם".

רענן סיטון, מנהל ערוצי השיווק, HDS ישראל, הוסיף כי, "הפרויקט הביא לכך שלשופרסל יש כיום מערך מתקדם לגיבוי התשתיות הארגוניות. בעזרת הפתרון שהוטמע, אנשי שופרסל יוכלו לשפר את הפעילות העסקית שלהם ולשדרג את השירות שהם נותנים ללקוחותיהם".

רונן נוי, סמנכ"ל מכירות, קומוולט ישראל, ציין כי, "לאנשי התשתיות והסיסטם של שופרסל היה חשוב לדעת איזה מידע קיים בארגון, היכן הוא נמצא וכיצד ניתן לטפל בו באופן זול ופשוט. זאת, תוך ניהול יעיל ומרוכז שלו. שמנו דגש מיוחד על עמידה בחלון זמן הגיבויים, יכולת שחזור מהירה, התאמה למערכות האחסון בשופרסל ויצירת מודולים ייעודיים המותאמים לעבודת החברה ולתהליכיה העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים