הסכם פנסיה חדש לעובדי פרטנר

במסגרת ההסכם יוזלו דמי הניהול שמשלמים העובדים המבוטחים בקרנות של הפניקס וכלל בשיעור של עד 78%

עובדי פרטנר ישלמו פחות דמי ניהול על קרנות הפנסיה שלהם. צילום: אימג'בנק

עובדי והנהלת פרטנר חתמו על הסכם פנסיה חדש עם קרנות הפניקס וכלל. ההסכם, שהושג בליווי ההסתדרות, צפוי להוזיל את דמי הניהול שמשלמים העובדים המבוטחים בקרנות אלה בשיעור של עד 78%.

יצוין כי ההסכם יחול רטרואקטיבית ויכלול החזר החל מ-1 בינואר 2014. דמי הניהול שישלמו העובדים עבור קרנות הפנסיה יעמדו מעתה על 0.9% מההפקדות השוטפות, במקום 4% כפי שהיה עד כה. כמו כן, דמי הניהול מהסכום הצבור ירדו מ-0.25% ל-0.19% – שינוי המשקף שיפור בשיעור של 24%.

כך, למשל, עובד בן 35 שמשתכר כ-8,000 שקלים בחודש צפוי לחסוך בעקבות ההוזלה כ-55,600 שקלים עד למועד פרישתו, בהנחה שהגידול הריאלי השנתי יעמוד על 1.5% ושיעור ההפרשה לפנסיה יהיה 17.5% מהשכר.

גם עובדים שמשלמים דמי ניהול על עסקה משולבת, הכוללת ביטוח מנהלים וקרן פנסיה, ייהנו מהוזלת דמי הניהול, וישלמו מעתה 2.35% במקום 4% מההפקדות השוטפות ו-0.2% במקום 0.25% מהסכום הצבור.

קרן אופק, יו"ר ועד עובדי פרטנר, אמרה כי "זו הפעם הראשונה בחברה שבה נחתם הסכם ישיר מול קרנות הפנסיה. הוזלת דמי הניהול שמשלמים העובדים תגדיל באופן ניכר את החיסכון שמצפה להם במועד הפרישה בסכומים רציניים, שיכולים להגיע עד כדי עשרות אלפי שקלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים