גוגל שינתה את הלוגו שלה לכבוד יום הולדתו ה-57 של הברקוד

גולשים שנכנסו הבוקר (ד') למנוע החיפוש הפופולרי מצאו סימן ברקוד במקום הלוגו הרגיל של האתר ● הקוד שנראה בלוגו החדש של גוגל הוא מספר 128 - הקוד המקובל להצפנת סימנים כמו האותיות A-Z ו-a-z, המספרים 0-9 ועוד ● ההערכות הן, כי גוגל השתמשה לשם יצירת הקוד בפרויקט הקידוד מבוסס הקוד הפתוח שלה – Zxing

משתמשים שגלשו הבוקר (ד') לגוגל (Google) מצאו, במקום הלוגו של האתר, סימן של ברקוד, שלפי הדיווחים, פירושו הוא גוגל. הסיבה לכך היא יום ההולדת ה-57 להמצאתו של הברקוד.

הקוד שנראה בלוגו החדש של גוגל הוא מספר 128 – הקוד המקובל להצפנת סימנים כמו האותיות A-Z ו-a-z, המספרים 0-9 ועוד. ההערכות הן, כי גוגל השתמשה לשם יצירת הקוד בפרויקט הקידוד מבוסס הקוד הפתוח שלה – Zxing.

הבקשה לרישום פטנט על הברקוד מולאה באוקטובר 1949, ונתקבלה כעבור שלוש שנים – ב-7 באוקטובר 1952. מי שרשמו את הפטנט היו המשקיעים נורמן וודלנד וברנרד סילבר.

יצוין, כי גוגל משנה מעת לעת את הלוגו שלה לאירועים ומועדים שונים, בהם חגים (כולל, לעתים, חגים יהודיים). בין היתר, שונה הלוגו בחודש שעבר לכזה עם שגיאת כתיב, לציון יום ההולדת ה-11 של מנוע החיפוש. בפעם נוספת הוא שונה לצורך אזכור יום הולדתו של המנהיג ההודי מהטמה גנדי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניס קסל

    זאת לא הפעם הראשונה שהם שונים את הלוגו כמה דוגמאות לאספנים http://www.facebook.com/group.php?gid=17314709661

אירועים קרובים