יניב פרטוק, One1link: "הפער בין מה שהארגון רוצה לדעת לתוצאה שה-IT יכול לספק – בלתי נסבל"

"הביזנס רוצה לפגוש אנשים - לקוחות ולקוחות פוטנציאליים - אבל ה-IT לא מצליח לספק את הדרישה", אמר פרטוק, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "היקפו הכספי של הפער הזה עומד בעולם על כטריליון דולר"

יניב פרטוק, מנכ"ל One1link. צילום: קובי קנטור

"יש כיום פער בלתי נסבל בין מה שהארגון רוצה לדעת על לקוחותיו ובין מה שה-IT הארגוני מסוגל לספק. הביזנס רוצה לפגוש אנשים – לקוחות ולקוחות פוטנציאליים – אבל ה-IT לא מצליח לספק את הדרישה. היקפו הכספי של הפער הזה עומד בעולם על כטריליון דולר", כך אמר יניב פרטוק, מנכ"ל One1link.

פרטוק דיבר בפתח כנס שערכה One1 ללקוחותיה, בו הוצגו פתרונות Salesforce המפותחים ומוטמעים על ידי One1link. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם yes Planet בראשון לציון, בהשתתפות יותר מ-500 מלקוחות החברה. הנחתה את האירוע גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1.

לדברי פרטוק, "הבן שלי שרוף על קבוצת הכדורגל של ברצלונה. באצטדיון שלה כתוב ש-'בארסה (הכינוי של הקבוצה – י"ה) זה הרבה יותר ממועדון'. כך ניתן לומר גם על Salesforce – היא הרבה יותר מתוכנת CRM".

הוא ציין כי "ב-1999 הקימה קבוצת אנשים CRM בענן. בתוך עשור החברה נסקה למקום הראשון בין כלל מערכות ה-CRM, בענן וברישוי מסורתי. נכון, היא מכונת שיווק יוצאת מהכלל – אבל זה לא מספיק. לכך הוסיף גם הניהול, בוודאי, וגם מזל, אבל יש הרבה מעבר לכל הסיבות הללו. יש בחברה אקס פקטור מעבר לכך".

"הקמתי לפני שבע שנים את Balink עם סמי כהן", אמר פרטוק, "ואנחנו מלווים את Salesforce לאורך כל התקופה, עם מאות פרויקטים שלנו בתחום".

"מהפכת הלקוחות"

"העידן הנוכחי מאופיין במהפכת לקוחות", הוסיף. "כולם מחוברים – לקוחות, שותפים ועובדים. החיבור הזה נותן המון כוח, ידע, ציפייה למהירות, חוסר מוכנות לדחות סיפוקים. מדי יום יש 150 מיליון שיחות על חברות ברשתות חברתיות. אותן חברות היו 'מתות' לדעת מעט ממה שקורה שם. מהפכות המובייל, החיבוריות, המחשוב החברתי – כל אלה מציבות אתגר עצום לארגונים. מערכות ה-IT שלהן רחוקות מהלקוחות ומההזדמנויות העסקיות הקיימות אצלם. לקוחות אוהבים זמינות ושימושיות ואילו הארגונים 'תקועים' עם מערכות ה-Legacy שלהם. המערכות האלה תוכננו הרבה קודם, והדטה כבר נמצא בצד השני של התהום".

"ה-IT לא מספיק לפעול במהירות הנדרשת", אמר פרטוק. "הסיבה היא שמודל ה-IT הישן התמקד בתשתיות, אלא שכיום, מיקוד זה בא על חשבון החדשנות והצורך של ה-IT לספק מיקוד עסקי. Salesforce הפכה על ראשה את הפירמידה המסורתית הזו, כאשר החדשנות היא בראש והיא אומרת ללקוחות: 'התמקדו בצרכים העסקיים – אנחנו נספק את השאר'. הפלטפורמה שלה מביאה לכך שהלקוח הארגוני נדרש רק לפתח אפליקציה בקצה. כך, הביזנס מגדיר את הדרישות וה-IT יכול להיענות להן מהר יותר".

אלי פרץ, מנהל Presale ומנהל פיתוח ב-One1link. צילום: קובי קנטור

אלי פרץ, מנהל Presale ומנהל פיתוח ב-One1link. צילום: קובי קנטור

פרטוק סיכם באמרו כי "Salesforce מודעת לכך שבארגונים יש מערכות Legacy תפעולי. היא מספקת את היכולת להתחבר ל-IT המסורתי, כמו גם לאפליקציות חדשות, למכונות ולמכשירים – עם הכניסה לעידן האינטרנט של הדברים".

אפליקציות שפותחו לטובת T-Systems

אלי פרץ, מנהל Presale ומנהל פיתוח ב-One1link, הציג שורה של אפליקציות שנבנו לטובת T-Systems, חברה בת של דויטשה טלקום (Deutsche Telekom), המשמשת לה כחטיבת האינטגרציה והפרויקטים. "אנשי החברה הגיעו אלינו והגדירו תהליך ומערך של אפליקציות לניהול חוויית לקוח בעולם הרכב", אמר.

פרץ תיאר את האפליקציות השונות: האחת מאפשרת להגדיר את אולם התצוגה, לנהל אותו ולמקם בתוכו את כלי הרכב. "אנחנו משתמשים ב-ביקון (Beacon) – מכשיר שמשדר את מיקום כלי הרכב", הסביר. "כך, האפליקציה קולטת נתונים מהביקון ומשדרת ישירות ל-CRM של Salesforce נתונים על התעניינות הקהל, מספר הביקורים והזמן הממוצע ליד כל כלי רכב. המידע הזה מספק לנו 'לידים' באיכות גבוהה ויכולת לנהל קמפיינים במערכת".

"אפליקציה נוספת שפותחה מאפשרת ניהול לוחות זמנים של נסיעות מבחן, ואחרת – לטובת ניהול תהליך השירות, מקבלת כלי הרכב במוסך ועד הטיפולים המתוכננים, עם תבניות של בדיקות, קביעת סוג הרכב וסוג הטיפול. עוד פיתחנו אפליקציה למעקב אחר השירות". כך, סיכם פרץ, "פיתחנו לחברה שורת אפליקציות המתממשקות ל-Salesforce, לטובת ניהול השירות בעולם כלי הרכב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים