012-סמייל הטמיעה שירותי טלפוניה קווית במוקד השירות של אגד; היקף הפרויקט: כ-3.5 מיליון שקלים

הפרויקט אמור לייעל את מערכת שירות הלקוחות של אגד, להפכה לאמינה, שרידה וחסכונית יותר, ובמקביל לקצר את זמן ההמתנה של הפונים למוקד ● אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק והלקוחות של אגד: "המעבר לטלפוניה הקווית של 012-סמייל צפוי לחסוך לנו כחצי מיליון שקלים בשנה"

קנס גבוה. 012-סמייל

012-סמייל השלימה פרויקט של הטמעת שירותי טלפוניה קווית במוקד השירות של אגד – אחד ממוקדי השירות הגדולים בישראל, המשרת כ-50 אלף לקוחות ביממה. היקף העסקה הוא כ-3.5 מיליון שקלים.

הפרויקט אמור לייעל את מערכת שירות הלקוחות של אגד, להפכה לאמינה, שרידה וחסכונית יותר, ובמקביל לקצר את זמן ההמתנה של הפונים למוקד. בין השאר, יספק הפרויקט פתרון של שרידות מול שני מתגי טלפוניה, כך ששירותי המוקד לא יפגעו במקרה נדיר בו יושבת אחד המתגים.

אייל יחיאל, מנהל אגף השיווק והלקוחות של אגד, אמר, כי "המעבר לטלפוניה הקווית של 012-סמייל צפוי לחסוך לנו כחצי מיליון שקלים בשנה – ללא כל שינוי בעלות השיחה ללקוחות. בחרנו ב-012 סמייל לתכנון, ליווי והטמעת הפרויקט על כל שלביו, מתוך מטרה לספק לציבור הלקוחות שלנו מענה טלפוני מהיר, ואיכותי גם בשעות העומס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים