ג'יימס ריצ'רדסון תטמיע אחסון של קמינריו בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת מבוססת פלאש והיא תהווה פתרון האחסון המרכזי של החברה ● ממשק הניהול שלה יהיה פשוט ואינטואיטיבי, לצד יכולות להגנה על הנתונים

מערכת אחסון מרכזית בנפח של 22 טרה בייט. ג'יימס ריצ'רדסון

ג'יימס ריצ'רדסון (James Richardson) ישראל החלה בהטמעת מערכת אחסון של קמינריו (Kaminario) הישראלית. הפרויקט צפוי להימשך כחודש וחצי. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

מערכת אחסון מבוססת הפלאש, Kaminario K2, תהווה פתרון האחסון המרכזי של החברה, ותשמש לאחסון המידע במערכת ה-ERP המרכזית וכן כלל המידע בסביבה הוירטואלית.

ג'יימס ריצ'רדסון תיישם מערכת אחסון מרכזית בנפח של 22 טרה בייט, אשר תחליף מערכת אחסון מסורתית שפעלה עד כה בחברה. ג'יימס ריצ'רדסון מפעילה חנויות פטורות ממכס בנמלי תעופה ומעברי גבול במדינות רבות בעולם. בארץ החברה מפעילה סניף דגל בנמל התעופה בן גוריון וכן סניפים במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן (מעבר שייח' חוסיין), בנמל חיפה ואשדוד, הכוללים גם מערך לאספקה וצידה לאניות ועגלות מכירה במטוסי הנוסעים השונים של ישראייר וארקיע.

Kaminario K2 בגרסה 5 כוללת טכנולוגיות לצמצום בנפחי נתונים, המאפשרת לאחסן נפח נתונים גדול יותר בפחות שטח אחסון ובכך לחסוך משמעותית בשטח רצפה ובצריכת חשמל. החיסכון ממומש עם  טכנולוגיות ה-In-Line Compression וה-In-Line De-Duplication. ארכיטקטורת Scale-Out של קמינריו מאפשרת לג'יימס ריצ'רדסון גידול לינארי של מערך האחסון וכמות המשתמשים בו, ללא פגיעה בביצועים ותוך שימור ההשקעה שלהם במערך האחסון. מערך האחסון מספק זמינות, הגנה על המידע והמשכיות עסקית באמצעות Snapshot ובאמצעות טכנולוגית RAID. עוד כוללת המערכת ממשק ניהול פשוט ואינטואיטיבי, לצד יכולות להגנה על הנתונים.

יאן קומורובסקי, סמנכ"ל מערכות המידע של ג'יימס ריצ'רדסון ישראל, אמר כי "החלטנו לוותר על מערכי האחסון המבוססים על מדיה מכאנית ולהעביר את כלל המערכות המרכזיות שלנו לאחסון מבוסס פלאש. בחרנו את קמינריו בעיקר בשל הארכיטקטורה שלה, המאפשרת להשיג אמינות, יציבות ומהירות ולאחסן יותר מידע בפחות שטח אחסון".

"הפתרון מספק לנו את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר", אמר עדי פרידן, מנהל התשתיות של ג'יימס ריצ'רדסון ישראל. "הקמת מערך אחסון מרכזי בדטה סנטר שלנו מאפשרת לנו להתמודד עם הצורך לנהל ולאחסן כמות הולכת וגדלה של מידע, עם ביצועים מיטביים בשלושה ממדים – IOPS, Throughput ו-Latency. זאת, לצד היכולת להגדיל את נפח המידע מבלי לרדת בביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים