אלי רייפמן, מייסד אמבלייז, נדון ל-45 ימי מאסר בגין ביזיון בית המשפט

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך, קבעה, כי רייפמן נמנע במכוון מלבצע את צו בית המשפט המורה לו להעביר מניות של אמבלייז לידי עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד שמונה לנכסיו ● ביצוע גזר הדין נדחה ב-24 שעות, על מנת לאפשר לרייפמן להעביר את המניות ולערער לבית המשפט העליון

אלי רייפמן, מייסד אמבלייז (Emblaze), נדון על ידי שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, ורדה אלשייך, ל-45 ימי מאסר בגין ביזיון בית המשפט. העונש נגזר על רייפמן מאחר ולא ביצע את צו בית המשפט המורה לו להעביר כ-39 מיליון מניות של אמבלייז, בשווי של כ-94 מיליון שקלים, לידי המנהל המיוחד לנכסיו, עו"ד איתן ארז. ביצוע ההחלטה נדחה ב-24 שעות, על מנת לאפשר לרייפמן להעביר את המניות ולערער לבית המשפט העליון.

השופטת אלשייך קבעה, כי אם גם בתום תקופת מאסרו לא יעביר רייפמן את המניות, הוא ייאסר ליומיים בעבור כל יום של הפרת צו בית המשפט. ההחלטה ניתנה לאחר דיון סוער, שבו ניסה רייפמן להבהיר את עמדתו בסוגיית הבעלות על אמבלייז, אולם השופטת קבעה, כי גרסתו מלאת בסתירות ואינה אמינה.

רייפמן, המצוי בהליך פשיטת רגל, יצר על פי בית המשפט קונסטרוקציה סבוכה ביותר של פיזור נכסים, במטרה למנוע בפועל את ביצוע ההליך. בתום הדיון טען רייפמן, כי בסך הכל ביקש הזדמנות להציג בפעם הראשונה את גרסתו באופן פרטני ומסודר, אולם בית המשפט מנע זאת ממנו. כזכור, בניסיון להיחלץ מהסתבכותו הכלכלית, לווה רייפמן סכומי כסף גדולים מאיש השוק האפור שלי נרקיס, אותו הוא הגדיר כ-"אחד הבנקאים הטובים במדינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים