ג'ון צ'יימברס, יו"ר ומנכ"ל סיסקו, קיבל בונוס בגובה כשני מיליון דולרים למרות שהחברה לא עמדה ביעדיה

דירקטוריון סיסקו אישר את הבונוס על אף ביצועיה החלשים בשנה הפיסקלית החולפת, בה צנח הרווח הנקי בכמעט 24% ● יצוין, כי על אף התוצאות החלשות, רווחיה של החברה עדיין הסתכמו ב-6.1 מיליארד דולרים

ג'ון צ'יימברס, יו"ר ומנכ"ל סיסקו (Cisco), קיבל מדירקטוריון החברה בונוס בגובה 2.031 מיליון דולרים. זאת, על אף שבשנה הפיסקלית החולפת הפגינה החברה ביצועים חלשים, והרווח הנקי שלה צנח בכמעט 24%. צ'יימברס קיבל את הבונוס למרות שעל פי מדיניות המענקים של החברה הוא לא היה זכאי לו, מאחר וסיסקו לא עמדה ביעדים שהציבה לעצמה.

בהודעת החברה נאמר, כי על אף שצ'יימברס לא עמד בקריטריונים הפורמליים שנקבעו לשם קבלת בונוס שכזה, הרי ש-"הוחלט להתחשב בביצועים הפיננסיים היציבים שהפגינה החברה בתקופה המאופיינת באתגרים כלכליים קשים". בהודעה אף נאמר, כי הבונוסים שהוענקו לצ'יימברס ולארבעה חברי הנהלה בכירים נוספים לפנים משורת הדין, נמוכים משמעותית מהבונוסים שהוענקו להם בשנה שעברה.

יצוין, כי על אף שסיסקו רשמה תוצאות חלשות יחסית בשנה הפיסקלית החולפת, הרי שרווחיה של החברה עדיין הסתכמו ב-6.1 מיליארד דולרים – נתון לא רע בכלל אם משווים אותו לקשיים שחוו כמה חברות ענק אחרות בעקבות המשבר הכלכלי העולמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים