זעם ביאהו!: קרול ברץ מכרה מניות של החברה ב-2 מיליון דולרים

מנכ"ל החברה הרוויחה 830 אלף דולרים ממכירת מניות במרץ האחרון, ועוד 1.14 מיליון - ביוני השנה ● משקיעים טוענים, כי מדובר בחוסר נאמנות שלה ליאהו!, וכי זו מכירה "גדולה מדי ומוקדם מדי", שמעבירה מסר לא נכון ● יאהו! בתגובה: מכירת המניות של ברץ הייתה הכרחית לצרכי מס

גל עכור עובר בימים אלה בין קרול ברץ, מנכ"ל יאהו! (!Yahoo), לבין חלק מהמשקיעים בחברה. אלה מעלים תהיות באשר לנאמנות של ברץ ליאהו!, לאחר שהרוויחה 2 מיליון דולרים כתוצאה ממכירת מניות שלה.

ממסמכים שפורסמו על ידי הרשויות המוסמכות עולה, כי ברץ מכרה בתקופה האחרונה מניות בשתי עסקאות גדולות: האחת נעשתה במרץ לפי שווי של 830 אלף דולרים, והשנייה – ביוני, לפי שווי של 1.14 מיליון.

ההכנסות האלה מצטרפות למשכורת שברץ מקבלת מיאהו!, על סך מיליון דולרים בשנה, ולבונוס שהיא זכאית לו, שעומד על ארבעה מיליון. לפני שנכנסה לתפקידה ביאהו! בינואר, הובטחו לברץ מניות בשווי של 5 מיליון דולרים.

הביקורת על צעדה האחרון של ברץ טוענת, כי זו שולחת מסר לא נכון. לדברי אריק ג'קסון מחברת איירונפייר קפיטל, משקיע ותיק ביאהו!, בכך ברץ מוכרת "הרבה מדי מניות, מוקדם מדי". "הצעד הזה לא תואם לתדמית ה-'אני לא ממש צריכה את תפקיד המנכ"לית, כי פרשתי כבר לגמלאות' שהיא מנסה לייצר".

המכירה מעוררת תרעומת בקרב עובדים נוספים בחברה, שכן היא לא היחידה. כך, למשל, הרוויח השנה מייק קלאהן, יושב ראש יאהו!, יותר מ-1.35 מיליון דולרים ממכירת מניות של שלה.

בחברה עצמה ביקשו להגן על ברץ באמרם, כי מכירת המניות הייתה נחוצה כדי לעמוד בדרישות של שלטונות המס.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה כהן

    מכיר אותה כשהיתה באוטודסק מנכלי"ת, מכרנ מתי שרק התחשק לה מניות ושמה בכיס כמעט 80 ממליון דולר האמת יש לה המון כסף והיא סתם משועממת משה

אירועים קרובים