המדפסת הכוכבת של IFA

אפסון הציגה בתערוכת הטכנולוגיה מקרנים מרשימים, אבל המוצר שגנב את ההצגה היה מדפסת קטנטונת, שווה לכל תיק

קומפקטית. ה-WorkForce WF-100W של אפסון

שיטוט מהיר בתערוכת IFA בברלין – והדבר שזועק מכל פינה הוא הגודל: ל-LG יש טלוויזיות ענק באיכות אולטרה HD, בסמסונג (Samsung) הולכים על כל הבית החכם ובמתחם העצום של סוני (Sony), שהרגיש כמו חצי איקאה (Ikea), יכול היה חובב הטכנולוגיה לבלות כמה שעות בשקט.

ולא שבאפסון (Epson) הלכו בקטן. חלק גדול מהתצוגה של החברה הוקדש למקרנים המרשימים שלה, אבל הכוכבת העיקרית הייתה דווקא מדפסת קטנטונת, כזו שנכנסת בתיק ואפשר להסתובב איתה בכל מקום.

ה-WorkForce WF-100W, ששוקלת קצת יותר מקילו וחצי (1.6 ק"ג) והמידות שלה הן 61309x154x מ"מ, נחשבת, לפי אפסון (ונראה שהיא צודקת), למדפסת הזרקת הדיו בגודל A4 הקטנה בעולם. מדובר במכשיר נייד לחלוטין, שעובד על בטריה, מחובר ל-WI-FI ומאפשר להדפיס גם מאי-מייל וגם מטלפונים חכמים, ובחברה מספרים שישנה גם תאימות עם שירותי ההדפסה מענן של אפל (Apple) וגוגל (Google).

אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, הסביר שהתכונות האלה של המדפסת – למשל, שאפשר לטעון אותה בכל מקום דרך USB – הופכות אותה לאידיאלית עבור מי שהמשרד שלו נמצא היכן שהוא הולך. למשל, אנשי מכירות או סוכני נסיעות, ובכל מקרה קהל הולך וגדל של אנשים שנוסעים הרבה ועובדים מחוץ למשרד.

המדפסת הזו יכולה להיות אידיאלית גם למקומות בהם אין גישה ליותר מדי טכנולוגיה. אפשר רק לחשוב על כיתה בכפר קטן במדינה מתפתחת, שם יכול מורה להגיע ולהדפיס שיעורי בית לתלמידים או כל דבר אחר מבלי להזדקק למכשור משוכלל או לתחזוקה רצינית – דבר בעייתי במקומות מהסוג הזה.

באפסון הציגו גם טכנולוגיה שכבר קיימת בארץ, של מדפסות עם מחסניות ענק (במונחים ריאליים) של דיו – 70 מ"ל כל אחת. הסטטיסטיקות של אפסון מראות שניתן להוזיל את ההדפסה במשך חיים ממוצע של מדפסת לאגורה אחת לדף – עלות שיכולה להיות חשובה לאלה מאיתנו שעדיין זקוקים להדפסות בסדר גודל רציני.

לסיכום ניתן לומר שמדפסות אמנם לא היו הענף שכיכב ב-IFA 2014, אבל אפסון בהחלט כיכבה מבין החברות שהציגו בתערוכה מוצרים בתחום.

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לאירופה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים