היום שאחרי ה-YO: מיראז'

מה הסיפור שעמד מאחורי מיראז'? זוהי אפליקציית צ'אט-תמונה או צ'אט-וידאו שאפשר גם להוסיף איזושהי שורת טקסט פשוטה להודעה. הביצוע, מבוסס על כמה לחיצות בודדות

אנשי Mobli, שאחראים בין השאר ל-YO – שהיא, בעיניי, אחת האפליקציות הכי מיותרות והכי טיפשיות שהושקו השנה – שינו כיוון עם האפליקציה החדשה ששחררו באחרונה לשוק, מיראז' (Mirage). מדובר במעין אפליקציית צ'אט קלילה לתפעול ולשימוש יומיומי שיש בה מן ה-YO.

אז מה הסיפור שעמד מאחורי מיראז'? זוהי  אפליקציית צ'אט-תמונה או צ'אט-וידאו שאפשר גם להוסיף איזושהי שורת טקסט פשוטה להודעה. הביצוע, מבוסס על כמה לחיצות בודדות כדי לשלוח את ההודעה, אם בחלק העליון שמוקדש למצלמה או בחלק התחתון שמוקדש לאנשי הקשר, והעיקר לבצע זאת מהר.

מייד עם הפעלת האפליקציה לראשונה, אחרי שעוברים את תהליך הרישום הכללי, האפליקציה סורקת לתוכה את רשימת כל אנשי הקשר הקיימת במכשיר, ומציגה אותם כעיגולים קטנים מתחת לחלק שמוקדש, כאמור, למצלמה.

כברירת מחדל המצלמה הפעילה באפליקציה היא המצלמה הקדמית, מה שאומר בעצם שמבצעים צילום סלפי כדי לשלוח אותו לאיש קשר כזה או אחר. לחיצה מהירה על אזור המצלמה מכניסה לפעילות את המצלמה האחורית, ואז כמובן המטרה היא אחרת: לשלוח משהו שרואים ברחוב, בחופשה או סתם בנוף לצד השני. לחיצה כפולה מהירה על אזור המצלמה מאפשרת להוסיף שורת טקסט קצרה שמופיעה בפועל בצד השני באותיות גדולות כמעין כותרת.

אחרי שבוחרים את מה שרוצים לצלם, ומכניסים כאמור טקסט אם רוצים להוסיף, לחיצה קצרה על תמונה של איש קשר תשלח אליו את ההודעה. ניתן לשלוח את ההודעה גם למי שהאפליקציה אינה מותקנת אצלו. הוא או היא יקבלו קישור לגרסת רשת של ההודעה, או התמונה למעשה. כך כמובן משתמשת מיראז' בויראליות של הרשת בכדי להפיץ את עצמה.

כמובן שברח האפליקציות האחרות הקיימות ניתן גם לשלוח סרטון וידאו קצר באורך של 15 שניות לכל היותר. על מנת לעשות זאת לוחצים ומחזיקים את האצבע על איש הקשר המבוקש, ומתחילים לצלם, כששוב, יש לבחור לפני כן את המצלמה הקדמית או האחורית.
אחד הדברים החביבים באפליקציה הוא שהיא דואגת להזניק לראש רשימת אנשי הקשר המוצגים את אלו שנשלחה אליהם הודעה מסוג כלשהי לאחרונה. כך שאם עוסקים בשיחה ממושכת או שולחים מספר הודעות ביום, לאותו איש קשר, רב הסיכוי שלא תצטרכו לחפש אותו ברשימה.

ההודעות נכנסות מופיעות במגש במסך הראשי. לחיצה עליהן מציגה אותן, ולאחר הצפייה הן פשוט נעלמות, נמחקות, לא נשאר להן כל זכר. זהו ההיבט השני של האפליקציה. אם הצד השני ברגע שהוא רואה את התמונה מבצע לכידת תמונת מסך, מקבלים על כך מייד הודעה. לפעמים אולי תרצו שזה יקרה כמובן.

קשה לומר שמיראז' חפה מרוח השטות שעומדת מאחורי Yo, וכאמור גם במקרה הזה לא צריך לבצע יותר מדי פעולות כדי לשלוח את המסר, אבל לפחות כאן אפשר שולחים תמונות או סרטוני וידאו קצרים כך שהמסר הוא אמיתי. אהבנו גם את העיצוב הכולל של האפליקציה ואת מהירות העבודה השלה, ובסך הכל, אם אתם מחפשים משהו חביב לקיץ, במיוחד אם אתם צעירים, אז היא שווה בהחלט בדיקה.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים