חדש: לשוט בספינה בקריביים – באמצעות Street View

גוגל צילמה ספינת קרוזים באיים הקריביים ומאפשרת לראות מה יש בה עוד לפני שעולים על הסיפון ● כך, תוכלו לחזות במסלולי הטיול, הבריכות ושאר האטרקציות שהיא כוללת

שיט בקריביים הוא אחת הפעילויות הכייפיות ביותר, אבל אם אי אפשר, ודאי לא תתנגדו לסייר וירטואלית באונייה שמשייטת בין האיים. מעתה תוכלו לעשות זאת בעזרת Street View של גוגל (Google), שמיפתה את ספינת הקרוזים Allure of the Seas של Royal Caribbean ומציעה סיור מלא בה.

טיול וירטואלי ב-"סנטרל פארק" תוך כדי שיוט בים הקריבי. צילום: Street View

הסיור בספינת הקרוזים נוצר בעזרת 20 אלף תמונות שצולמו במשך שמונה ימים במצלמות DSLR בעלות עדשות עין דג וצילום פנורמי. ניתן לראות בו מעין העתק של הסנטרל פארק בניו-יורק שנמצא על הספינה, מסלול טיול משעשע, טיילת עם חנויות וכמובן סיפון השיזוף. אפשר גם לנדוד בין בריכות השחייה ולבקר בכל האטרקציות של הספינה, כמו בריכת גלים, קיר טיפוס ומגוון מסעדות. Royal Caribbean דאגה בנוסף להציג בסיור כמה מהחדרים המוצעים לאורחים, בעיקר סוויטות יוקרתיות, שעלות השהייה בהן מגיעה לכ-480 דולר ללילה.

מנהל השיווק של החברה אמר כי "הצרכנים בודקים באינטרנט לפני שהם יוצאים לחופשה וזוהי הדרך הקרובה ביותר שבה יוכלו ממש להיות על הספינה עוד לפני שעלו עליה. אנחנו בטוחים שלאחר שישקעו בסיור בספינה בזכות Street View, כולם יהיו להוטים לחוות את הדבר האמיתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים